Miten mä pääsisin tosta suklaasta ja karkeista eroon.Ainakun sanon itselleni nyt se loppu en syö karkkia enkä suklaata niin mä oon jo heti seuraavana päivänä jää kaapilla hakemassa suklaata tai kaapista karkkia.Mä oon aika läski ja muo koulussakin haukutaan läskiksi varsinkin pojat.Auttakaa muo miten pääsisin eroon makeista?????
Ps.kiitos jo etu käteen
Suklaa >=(
4
1033
Vastaukset
- ja taas...
Mikä ihme saa kaikki luulemaan että selluliitti on läskiä!? Edelleenkin, tuolla on nuorille omat keskustelupalstat erikseen!!!!
- käyttöön
Alkuun pitää kyllä sanoa, että kiusaajat on ääliöitä jotka ei tiedä mistään mitään, ja heidän takiaan ei todellakaan kannata itseään muuttaa. Ne tykkää kuitenkin aina vain itsestään, joten turhaa heitä on yrittää miellyttää.
Toisaalta karkit ei ole kunnon ruokaa, eikä niistä saa vitamiineja ja muuta tarpeellista ravintoa, joten turhaa niitäkään on liikaa syödä. Jos teillä on kotona kaapissa karkkia ja se häiritsee sinua, niin voisitko jutella vanhempiesi kanssa siitä ettei karkkia enää hamstrattaisi sinne kaappeihin? Itse jouduin aikoinaan käymään karkkipäivänä itse kioskilla tai kaupassa, ja se oli oikein hyvä systeemi.
Karkista ei kannata luopua kokonaan jos karkista kerran tykkää, mutta ehkä voisit päättää alkaa noudattaa tiettyjä karkkipäiviä. Vaikkapa kaksi karkkipäivää viikossa. Tai sitten syödä useammin jonkun pienemmän määrän hyvää; vaikkapa yhden tikkarin tai pienen patukan?
Laihduttamista en sinulle suosittele, mutta liikunnan harrastamista kylläkin. Jos et jo harrasta jotain lajia, niin mieti mistä tykkäisit, ja ala harrastaa. Tavotteita ei pidä laittaa liian korkealle, vaan liikkua niinkuin omalle kunnolle sopii. Itse aloittelen taas hölkkäämistä/kävelyä näin talven jälkeen. - apu
Tama ei ole mikaan kamalan terveellinen neuvo, mutta tehoaa varmasti. Mun malliystavat juovat Light colajuomia aina kun tekee mieli makeaa ja syovat manteleita.
- <Jaanuska>
makeaan nälkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748