Allun grilli

....

Osaako joku kertoa tästä paikasta? Sijaitsee Vantaalla Myyrmäessä. Oon kuullu monen hehkuttavan sitä paikkaa. Kertokaa omia mielipiteitänne ja suositteletteko?

5

2357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on täysin

ylimainostettu, TÄYSIN TAVALLINEN grillibaari, jossa saa saman tason leikkeitä kuin minkä tahansa huoltoaseman baarissa. Paikan maine perustuu TÄYSIN Mika Häkkiseen. Ette kai te HÄNEN ruokamakuunsa luota? Häkkinen söi siellä TEININÄ joskus toistakymmentä vuotta sitten.

Lisäksi Allun Grilli on kuulemma siirtynyt jonnekin muualle vanhan kiinteistön remontin takia.

• klo12 lounas

enemänki hehkuttaisin ko. paikan tarjoilijoita ja henkilökuntaa. Varsinkin tänään kun lounastin sielä, sain kiiltäviä katseita eräältä vaaleaveriköltä... ihan sydämmestä otti ;)

• millaista?

kertoisko joku minkälaista henkilökuntaa siellä on? Onko nopea ja suht miellyttävä palvelu? minkälaisia työntekijöitä? vois joskus täältä kauempaa käydä katsomassa tuota häkkisen kantapaikkaa. :)

• ......

olen itse siellä töissä, tosin tällä hetkellä äitiyslomalla, mutta omasta mielestäni henkilökunta/työkaverit on aivan huippuja. palvelu on nopeaa, joskin lounasaikaan voi hetken joutua odottamaan, mutta kyllä se ruoka sieltä nopeasti tulee.kannattaa ihmeessä tulla kokeilemaan, sillähän sen näkee tykkääkö paikasta. omasta mielestäni on rento paikka ja ainakin tykkään olla töissä : > suosittelen ehdottomasti tulla kokeilemaan. ja huom. paikka ei ole grilli/baari vaan ruokaravintola, en itse kyllä vertaisi ruokaa mihinkään huoltiksiin. ja sitäpaitsi allun grillihän oli olemassa ennen häkkistä, tosin vain eri nimellä mutta samoilla omistajilla ollut koko ajan.ja viimeksi häkkinen kävi tässä uudessa paikassa 9.1. avajaisissa ja söi siellä. ja tosiaan uusi paikka on myyrmäessä, ei enää petikossa koska kiinteistön uusi omistaja nosti vuokraa yli 200%, jota ei ollut järkeä maksaa. : >

• roIIer

Nyt se jyrätään. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000006007455.html

Myyrmäessä sijaitseva legendaarinen Moottoriravintola Allun Grilli joutuu lopettamaan nykyisissä tiloissaan elokuussa, kun rakennus puretaan.

Ravintolan perustaja Airi ”Allu” Kotilainen, 71, sai varmistuksen vuokrasopimuksen purkamisesta viikko sitten.

”Meillä on puolen vuoden irtisanomisaika ja ravintola saa jatkaa tiloissa elokuun loppuun. Olemme etsineet uutta paikkaa, mutta toistaiseksi mikään ei ole vielä varmaa”, Kotilainen sanoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37