sokeasta laskeminen vitsinä on rumaa ja törkeetä! kyseessä vammaisesta pilkkaus!!!
rumaa!!!
8
5292
Vastaukset
- heikkonäköinen
Pidän kovasti huumorista. Sokkovitsit ovat hauskoja. Älä ota itseesi.
Onhan mielenterveysongelmaisistakin vitsejä ja tosi hyviä. Ota rennosti ja hymyile elämä voittaa. - the_arockalypse
en minäkään vammaisvitseistä ota nokkiini, ja koe sitä pilkkaavana. Päinvastoin, kyllä naurattaa ne vitsit ihan siinä missä jotkut Pikku-Kalle, tai lapsilta kielletyt vitsitkin
- the_arockalypse
minkäänlainen vammaisuus ei saa olla niin pyhä asia ettei siitä sais läppää heittää
- phu
the_arockalypse kirjoitti:
minkäänlainen vammaisuus ei saa olla niin pyhä asia ettei siitä sais läppää heittää
kyllä se on ihmisarvoa alentava jos vammaisista ruvetaa pilkkahuumoria tekemään.huomenna voit itse olla halvaantumut tai pyörätuolissa!jokainen elämä on yhtäarvokas.
- the_arockalypse
phu kirjoitti:
kyllä se on ihmisarvoa alentava jos vammaisista ruvetaa pilkkahuumoria tekemään.huomenna voit itse olla halvaantumut tai pyörätuolissa!jokainen elämä on yhtäarvokas.
vaivaudut katsomaan kuviani siitä mun profiilin suosikkilinkeistä otsikolla "en tiiä suosikista mut oma pärstäkerroin" niin huomaat että mähän istun pyörätuolissa jo..istunu koko ikäni
- ..........
sama p ätee ruotsalaisiin.
- A.O.
... ei sokeat sitä tiedä kun ne ei käy täällä lukamssa näitä vitsejä. :P)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738