Katsokaa tämä

Kaffiiri

4

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake "Kafir" Waits

ja tallennettukin kovalevylleni.

Video on täysin totuudenmukainen.

Jumak.... jos Fitnaan olisi lisätty niitä videoita, joita minä olen nähnyt!

• Fariseus

Mutta valitettavasti asia on noin, ainakin se näyttää siltä, koska ei ole ainoatakaan puolustavaa tai oikaisevaa puheenvuoroa muslimien keskuudesta esitetty täällä.
        Hirvittävä uskonto, sanoi pässi kun päätä leikattiin. Tuosta filmikoosteesta oli todella valaisua todellisesta islamin opista, voisiko olla kyseessä imaamien tulkintavirhe, eli oikeasti käskyt olisivatkin kuvaannollisia, sillä eihän kukaan sivistynyt ihminen voi hyväksyä tuollaista raakuutta Jumalan nimissä tehdyksi. Hirvittävää vihan lietsontaa!1

• Jake "Kafir" Waits
        Fariseus kirjoitti:

Mutta valitettavasti asia on noin, ainakin se näyttää siltä, koska ei ole ainoatakaan puolustavaa tai oikaisevaa puheenvuoroa muslimien keskuudesta esitetty täällä.
        Hirvittävä uskonto, sanoi pässi kun päätä leikattiin. Tuosta filmikoosteesta oli todella valaisua todellisesta islamin opista, voisiko olla kyseessä imaamien tulkintavirhe, eli oikeasti käskyt olisivatkin kuvaannollisia, sillä eihän kukaan sivistynyt ihminen voi hyväksyä tuollaista raakuutta Jumalan nimissä tehdyksi. Hirvittävää vihan lietsontaa!1

painajaisia joutuu näkemään joka yö.

"sanoi pässi kun päätä leikattiin."

Tässä ei ole edes sitä kaikkein kauheinta.

8;12. Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.»
        http://www.islamopas.com/koraani/008.htm
        http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/008.qmt.html#008.012

s. 254

Quraiza-heimon kohtalo

Kun Jumalan lähettiläs sittemmin voitti juutalaisen Quraiza-heimon, hän sai neljäsataa miestä vangiksi. Pakanuuden aikana Quraiza oli liittoutunut Ausin kanssa Khazrajia vastaan.

Kun Jumalan lähettiläs käski lyödä vangeilta kaulan poikki, khazrajilaiset ryhtyivät toimeen ilomielin. Jumalan lähettiläs näki heidän tekevän työtä hymyillen, mutta ausilaisten pysyvän syrjässä. hän arveli tämän johtuvan Ausin ja Quraizan välillä olleesta liitosta. Kun quraizalaisia oli jäljellä enää kaksitoista miestä, Jumalan lähettiläs työnsi nämä ausilaisille, yhden quraizalaisen aina kahdelle ausilaiselle.

Sitten hän käski: "Toinen lyököön ja toinen viimeistelköön työn!" Hän työnsi mahtavan quraizalaisen Ka'b ibn Yahudhan Muhayyisalle ja Abu Burda ibn Niyarille ja sanoi: "Muhayyisa lyököön ja Abu Burda viimeistelköön työn!"
        Muhayyisa löi muttei saanut päätä irrotetuksi, ja Abu Burda viimeisteli työn. Huwayyisa, joka ei vielä uskonut (Islaamiin), sanoi veljelleen: "Tapatko sinä Ka'b ibn Yahudhan?" "Kyllä", vastasi Muhayyisa, ja Huwayyisa huudahti: "Mutta, kautta Jumalan, osa sinun vatsasi rasvasta on peräisin hänen omaisuudestaan! Sinä olet kurja, Muhayysia!"

Muhayyisa vastasi: "Jumalan lähettiläs käski minun surmata hänet ja vaikka hän käskisi minun surmata sinut, minä tottelisin häntä!" Huwayyisa hämmästyi hänen sanojaan ja lähti ällistyneenä pois. Sanotaan, että hän heräili keskellä yötä ajattelemaan veljensä sanoja. Kun oli aamu, hän sanoi: "Kautta Jumalan, tämäpä vasta uskonto!"

Sitten hän meni Jumalan lähettilään luo ja kääntyi islamiin.

• BLUE-BLUE

Yksi postaus linkistä riittää palstaa kohti, jokaiseen uuteen keskusteluun sitä ei tarvitse sitten postata!
      "Keskusteluissa ei saa: Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe