Löytyskö täältä vapaata loka-marraskuussa syntynyttä naista mulle? En etsi seksiseuraa vaan vakituista tyttöystävää. Ikä mielellään 18-28v.
Nainen haussa
5
1067
Vastaukset
- Nuca
miksi etsit sitä täältä? Ajan kuluksi minäkin tulin lukaisemaan viestejä, mutta eipä ole käynyt mielessä etsiä täältä sitä oikeaa... Haluat sitten vielä scorpioninkin...?
- ...............
Miks skopioni on sulle se oikea?
- Henna18v
moi täällä on 18 vuotias tyttö joka etsisi myös pysyvää suhdetta ja olen marraskuun alussa syntynyt..ei mulla muta kirjoitettavaa ole..
Odotan vastausta..mutta kun saat tämän niin vastaa.
Terveisin:Henna 18v- puuhajukka
Terve Henna ja mukavaa juhannusta! Olen ollut aika kiireinen viime päivinä, mutta kohta alkaa kauan kaivattu loma!
Sori kun kesti, toivottavasti luet tämän vielä! - puuhajukka
mun viestin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594