Tämä vaiva ei sinänsä haittaa minua mitenkään mutta muuten kiinnostaa kovasti sillä kummastuttaa kun kenelläkään tuttavapiiristä ei samaa ilmiötä tunnu olevan. Elikkä mun silmät rähmii sellasta ihan normaalia kirkasta rähmää mutta joka venyy ja venyy kun sitä ottaa pois. Rähmää ei erity kuitenkaan normaalia enempää. Sen kun ottaa silmäkulmasta ja lähtee vetämään niin se lähtee yhtenä rihmana ja lopulta suorastaan lävähtää sormelle. Siinä sitä sitten voi venytellä ja leikkiä... :) Onko muilla samaa? Onko joku sairaus, oire jostakin vai enteileekö jotain sairautta?
Venyvää rähmää
Rähmäsilmä
2
496
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla samaa, enkä vastausta saa tähän mistään. Eikä se minuakaan sinänsä haittaa mutta ärsytää joskus. Hieron paljon ja siksi kuivuu nopiaa. Kukaan tutuistakaan ei pysty samaistumaan tähän.
- Anonyymi
Rähmäsilmäisyys ei ole sinänsä paha kun tietää, että taivasluukulla kerubit pyyksivät sinun silmänsä jollakin hyvänhajuisella salvalla.
Eikä vaan tämä vaan näkökyky tulee uudelle tasolle; piällikönvirkoja heitille luvataan heti ukkospilven reunalle nousemisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579