ole tällaista:
http://arvoposti.blogspot.com/2008/04/saisinko-lautasliinan-kiitos.html
spontaania katuteatteria? Tämä jos joku on teatteria aidoimmillaan, ilman tekotaiteellista laskelmointia...
Miksei meillä
1
329
Vastaukset
- VäinöVihtoriTärkeä
Ehkä tuo nyt ei ole kovinkaan spontaania katuteatteria vaan harvinaisen laskelmoitua julkisessa tilassa esitettävää teatteria. Enkä minä nyt tiedä onko tämä katuteatteria aidoimmillaan, riippuen tietysti mitä ymmärtää termillä katuteatteri. Sehän nyt voi olla ihan mitä vain. Tuolla nyt esim tuntuisi olevan hyvin vähän yhtymäkohtaa esim. Commedia Del Arteen joka on yksi perinteinen katuteatterin muoto, mutta mutta... Ihan kiva piristys iltapäiväänhän tuo on.
Missä päin suomea asustat? Itse asustelen pääkaupunkiseudulla ja en ole pahemmin siellä nähnyt laskelmoitua tekotaiteellista katuteatteria. Olen nähnyt kyllä jotain katuteatteri esityksiä, mutta ne ovat olleet kaukana tekotaiteellisesta huuhailusta, ennemminkin ne ovat tuntuneet vähän laimeilta. Kyllä meillä on kuitenkin katuteatteria. Valitettavasti suomessa ei vain ole ihan yhtä voimakasta perinnetta katuteatteriin kuin keskieuroopassa. Mutta parempaa tulevaisuutta odotellessa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174