Neuvokkee!

hilibili

Speed Triple 955i vm. 2004, täysin vakio, ajettu 6500km. Pyörä alkaa röpöttämään nopealla taajuudella, kun kierrokset on alle ~3500, iso vaihde päällä ja avaan kaasun nopeasti. Röpötys häviää kierrosten noustessa kerralla ja veto palaa terävästi. Missä lie vika?

5

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondisti

Vika on härvelisi merkissä. Osta moottoripyörä ja hävitä Triumph, näin pääset ongelmistasi.

• dfgrr

Mene jo hondamies omille sivuillesi, kyllä meilläkin on honda mutten viitsis haukkua muita merkkejä kuitenkaan, triumppi on best

• unohdus
        dfgrr kirjoitti:

Mene jo hondamies omille sivuillesi, kyllä meilläkin on honda mutten viitsis haukkua muita merkkejä kuitenkaan, triumppi on best

Kautta aikain tehokkain keino tuollaisten hondistien kaltaisten häiriköiden sanoman mitätöimiseen on ollut jättää heidät täysin vaille huomiota. Jos joku nauttii että vain itse lukee omat viestinsä eikä saa sanomaansa levitettyä,suotakoon se hänelle. Me keillä on todellista asiaa käydään niitä läpi ilman hondistin hohoiluja. Hei hei Honda miehelle,pysy terveenä ja aja varovasti.

• trumpetisti
        unohdus kirjoitti:

Kautta aikain tehokkain keino tuollaisten hondistien kaltaisten häiriköiden sanoman mitätöimiseen on ollut jättää heidät täysin vaille huomiota. Jos joku nauttii että vain itse lukee omat viestinsä eikä saa sanomaansa levitettyä,suotakoon se hänelle. Me keillä on todellista asiaa käydään niitä läpi ilman hondistin hohoiluja. Hei hei Honda miehelle,pysy terveenä ja aja varovasti.

Joo,kovasti hondistia kiinnostaa nää trumppakeskustelut. Taitaa olla salainen haave päästä kiinanpyöräosastolta oikeiden mootoripyörien ihmeelliseen maailmaan.

• hilibili

Tulppakaivoihin oli mennyt vettä, nyt siihen asennettiin tiivisteet. Takuuseen meni Motoboxissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe