En jaksa ees uskoo et on totta hyvin olin turnauksessa mukana sit 2kättä uskokaa tai älkää ässä pari oli joka kerta ensin joku ääliö pisti allin kurko vitosella sai suoran.Seuraava käsi taas ässä pari ja tottakai maksoin sillä 9 ja 10 ja yllätys yllätys sai suoran.En vaan käsitä miks makso kurko vitosella tai saati 9 10 ja nyt ei ollu mikään freeroll kyseessä.Ihmetyttää kun mun korotuksen jälkeen flopin katto paska korteilla.
uskomatonta
3
630
Vastaukset
- asfgggggg
Jos niillä oli hyvä kasa sipsejä, niin
K5 on ihan jees (pisti sinut Kurkoa pienemmälle parille tai aasibluffille taaii vaikka JQ:lle?). 9T on myös kilpailukykyinen pikkustakkien alleja vastaan. Eri asia sitten jos heilläkin oli kilpailu katkolla. Itse turnauksessa voin välillä lähteä vaikka TJs:llä jotakin vastaan jolla on esim. 3 kertaa mua pienempi stakki. Kyse on kolikonheiton lisäksi siitä millä korteilla itse aikanaan sitten tiput (millä kehtaa katsoa tippumisen jälkeen peiliin ja todeta " En tehnyt turnauksessa virheitä ja tippumiseni oli vain huonoa tuuria, menisin uudestaan AK:lla all in". - jooooo
Kyllä siellä tapahtuu paljon omituisia ja järjettömiä asioita. Eräällä sivustolla minä tipuin neljä kertaa peräkkäin ässäparilla eri turnauksissa juuri ennen kuin palkintosijat alkoivat. Eniten ottaa päähän häviäminen pienemmälle parille.
- trjhjtjjy
Mullakiin menee tähän uskomatonta juttuun potissa 1400e pakan ainut kortti jolla häviäisin eli ruutuässä ni mikäs se river tuli ruutu ässä.No peli on peliä mut kyllä vituttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576