uskomatonta

tididii

En jaksa ees uskoo et on totta hyvin olin turnauksessa mukana sit 2kättä uskokaa tai älkää ässä pari oli joka kerta ensin joku ääliö pisti allin kurko vitosella sai suoran.Seuraava käsi taas ässä pari ja tottakai maksoin sillä 9 ja 10 ja yllätys yllätys sai suoran.En vaan käsitä miks makso kurko vitosella tai saati 9 10 ja nyt ei ollu mikään freeroll kyseessä.Ihmetyttää kun mun korotuksen jälkeen flopin katto paska korteilla.

3

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfgggggg

Jos niillä oli hyvä kasa sipsejä, niin
      K5 on ihan jees (pisti sinut Kurkoa pienemmälle parille tai aasibluffille taaii vaikka JQ:lle?). 9T on myös kilpailukykyinen pikkustakkien alleja vastaan. Eri asia sitten jos heilläkin oli kilpailu katkolla. Itse turnauksessa voin välillä lähteä vaikka TJs:llä jotakin vastaan jolla on esim. 3 kertaa mua pienempi stakki. Kyse on kolikonheiton lisäksi siitä millä korteilla itse aikanaan sitten tiput (millä kehtaa katsoa tippumisen jälkeen peiliin ja todeta " En tehnyt turnauksessa virheitä ja tippumiseni oli vain huonoa tuuria, menisin uudestaan AK:lla all in".

• jooooo

Kyllä siellä tapahtuu paljon omituisia ja järjettömiä asioita. Eräällä sivustolla minä tipuin neljä kertaa peräkkäin ässäparilla eri turnauksissa juuri ennen kuin palkintosijat alkoivat. Eniten ottaa päähän häviäminen pienemmälle parille.

• trjhjtjjy

Mullakiin menee tähän uskomatonta juttuun potissa 1400e pakan ainut kortti jolla häviäisin eli ruutuässä ni mikäs se river tuli ruutu ässä.No peli on peliä mut kyllä vituttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48