Riittääkö munkkien paistamiseen yksi 500g munkkirasva paketti? Voiko munkkirasvaa ja tavallista öljyä sekoittaa keskenään vai onko tuloksena katastrofi?
Munkkien paisto
5
939
Vastaukset
- sekoittaa
itsekäyttäisin öljyä, kun munkkirasva on epäterveellistä kovetettua rasvaa. Ei hyvä vaikka olisi kasvipohjaista.
- Anonyymi
Munkki rasvalla tulee paremman makuisia.
Ei ole olemassa mitään munkkirasvaa. Valinta on tehtävä kookosrasvan ja pehmeiden kasviöljyjen välillä. Kookosrasva on ns. kovaa rasvaa, kiinteää huoneenlämmössä ja sen vuoksi hieman epäterveellisempää. Kookosrasvalla tulee hieman parempi pinta jos munkkeja aikoo säilyttää useita päiviä. Rasva kovettuu paistamisen jälkeen eikä imeydy munkin sisään kuten pehmeät kasviöljyt. Paistamiseen rasva ei käytännössä vaikuta. Itse teen munkit kasviöljyllä koska ne ovat terveellisempiä ja meillä ei munkkeja tehdä varastoon useaksi päiväksi vaan syödään samana päivänä.
- Anonyymi
Kyllä tarvitaan kaksi pakettia sitä rasvaa tai litra öljyä.
- Anonyymi
Minä käytän syväpaistoöljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351