Minulla on 1 Iittalan festivo kynttilänjalka. Pohjassa on singleeraus tai nimikirjaimet TS. Suunnittelijahan on Timo Sarpaneva , mutta sen tiedän ettei taiteilijat itse, tai hyvin harvoin valmista näitä esineitä.Varsinkaan näitä mitkä ovat tuotannossa edelleen. Miksihän pohjassa sitten on nämä kirjaimet ? En ole kaupassakaan tarkastellut , onko kaikissa sitten sama, vai onko tämä poikkeus? En ole itse ostanut kyseistä kynttilänjalkaa , vaan se on sukulaisilta "peritty " .
Timo Sarpanevan Festivo - kynttilänjalat
3
10487
Vastaukset
Festivo kynttilänjalat ovat olleet tuotannossa vuodesta 1967 alkaen. Ns. vanha tuotanto signeerattiin, mutta jossain vaiheessa siitä luovuttiin ja nykyisistä ei käsittääkseni signeerausta enää löydy.
- Hinnat...
http://www.iittalahomeshopping.com/iittala.axl/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala
Hinnat: 17,90 € - 51,50 €. Harvemmin tarjouksessa, joskus kuitenkin -15%.
Huuto.netissä jonkin verran näitä myös myynnissä, noin 30% alennuksella ( postimaksut, eli samoihin hinnat menevät kaupan kanssa...) - signeeratut ovat po
Hei, olisiko sinulla tai jollain muulla tietoa noista signeeratuista, luovutanko 3, 5 ja 7 solmuisten signeerattujen Festivoiden etsimisen?
Kaikkea muuta löytyy, mutta ei noita parittomia signeerattuna ole tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427215
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482216- 412193
- 452169