Tekeekö kukaan yötyötä? Pitkäänkin?
Olen vasta aloittanut yötyön vakituisesti ja se sopii minulle hyvin.
Nyt olenkin alkanut miettimään millaisia pitkän aikavälin vaikutuksia yötyöllä on? Tein ennen vuorotyötä 3 vuorossa ja minusta se oli kuluttavampaa ainakin henkisesti.
Onko yötyöllä suurtakin merkitystä ulkonäköön ja millaisia olette huomanneet?
olisin kiitollinen jos joku asiasta vähänkään tietävä vastaisi. :)
yö työ
2
475
Vastaukset
- Ainoastaan ja pitkä yötyö
Olen tehnyt ja teen ainoastaan yötyötä. Pidän työstä ja se sopii minulle, ainoa ongelma on kun yrität ruokailutottumukset saada sellaiseksi, ettei liho.
Minulla ainakin aluksi oli rytmit sekaisin ja nyt pitempään tehneenä olen huomannut, että painoa on kertynyt ja sosiaalinen elämä lähes pakkasen puolella. Vapaa-aika menee perheen kanssa. Positiivisuutena: Tienaan paremmin :-)- Nimetön
Minä olen tehnyt viitisen vuotta yötöitä ja nyt haluan lopettaa.Minunkin ruokailutottumukset ovat sekaisin,ystävät eivät koskaan ole täysin perillä milloin rouva nukkuu ja milloin on töissä.....Laihdutus ei onnistu ja perheen kanssa viettää aikaa väsyneenä kun unitottumukset ovat vuosien varrella muuttuneet.En kadu yhtään mutta huomaan ettei kroppa enään kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236