Allergiaa, vai poskiontelu tulehdus???

Pää halkiaa

Puolitoistaviikkoa sitten alkoi kevät flunssan oireet.

Ääni oli paksu pari päivää, kurkku kipeä, ja nenän ja nielun välillä liikkui limaa, mutta mitään ei juurikaan valunut nenästä ulos, mikä onkin ihmeellistä. Tämä olo kesti n. neljä päivää, jonka jälkeen alkoi helpottaa. Neljännen päivän kohdalla, kun tauti alkoi helpottaa..alkoi kamalat päänsäryt!!!!!!!!
Siitä asti onkin särkenyt otsalohkoa, tuntuu ettei buranakaan oikein auta. Myös nenän "takana" on sellainen outo paineen tunne. Parina aamuna ollut nyt kurkku kipeä(taas), ja nyt päivälläkin sellainen karhea tunne kurkussa ja keuhkon yläosassa, niinkuin olisi flunssa tulossa päälle.
Nielu tuntuu tosi paksulta, väsyttää ja jotenkin tosi sumuinen olo, niinkuin "pää ei toimisi kunnolla".
Jos laitan pään alas päin, niin en tunne varsinaisesti kipua,mutta paineen tunne otsassa lisääntyy.
Todella kurja olo:=(
Vetämätön ja väsynyt..Koko ajan särkee tota nuppia.
Voiskohan tässä olla kysymys poskiontelontulehduksesta?

Muistelen että mulla on monena vuotena keväällä ollut tällainen raju päänsärky kausi, mitä on lopulta hoidettu poskiontelontulehduksena.
Ehkä tämä on osittain allergiaa?! voisko olla, että siitepöly saa ontelot turpoamaan/ärtymään, vaikka nenä ei varsinaisesti vuoda?
Miehelläni on koivu allergia, ja hän sen sijaan aivastelee ja niistää jatkuvasti, kurkkua ja nielua kutittaa, sekä silmät punoittaa.Sellaista minulla ei ole..Mutta allergiahan voi oireilla monella tapaa.

1

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pää halkiaa

Lisäksi tunnen muuten itseni tosi masentuneeksi.
      Tämä alkoi samoiihin aikoihin flunssa oireiden kanssa:=(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5454
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4760
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2711
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1432
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1410
    Aihe