Tekniset sukkahousut?

huvittuneena katsellut

Katselin huvittuneena kun vaimo katseli kaupassa 70 Den sukkahousuja, joissa luvattiin että lämmittää kylmässä ja viilentää kuumassa. Tavallaan uskon että jollain avaruusteknologialla tuollainen voisi ollakin mahdollista. Mutta kun tuollaista luvataan muuteman euron sukkahousuissa, niin melko vaikeata kuvitella todeksi. Aika vaikea uskoa että kun on liian kuuma, niin vetäisee tuollaiset peittävät sukkahousut jalkaan, niin siinä sitten olo viilenee. Vaimo osti tuollaiset kokeeksi, ja totesin että jos ne todella toimii, niin minäkin käyn ostamassa itselleni sellaiset kesällä puvun alla pidettäväksi. Tummat puvut kun on aina kesällä todella ahdistavan kuumia pidettäväksi juhlatilaisuuksisssa.

Onko joku todennut moisista jotain viilentävää vaikutusta?

6

1404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottiatuota.

Sanovat, että silkillä on ihan samat ominaisuudet. Kokemukseni mukaan sekä kangasmaisella että neulemaisella silkillä on tapana olla kuumalla kuuma ja kylmällä yhtä lämmin kuin muutkin kuidut. Olen tutkinut asiaa parikymmentä vuotta, silkkihullu kun olen sen kauneuden ja pehmeyden vuoksi, mutta höpönlöpöä on tuo viilentävä vaikutus.

Jollei kallis ja suitsuteltu silkki osaa viilentää kantajaansa, luulen, että ei osaa marketin sukkahousunailonkaan.

• Kokeillut

Vogue Sideria sukkahousut toimivat hyvin kesällä. Jalat kuntoon ja testiin.

• Pitkäkokemus

Kyllä, 20 den sukkahousut todellakin viilentää kuumalla, se on tullut todettu moneen kertaan. Varsinkin viime kesänä se oli loistava housujen alla.

• Marjam-Liisa

Höpö höpö ! Nylonit hiostaa kesällä.Aivan taattu juttu !

• Polypropyleeni

Ne ei pääsääntöisesti olekkaan nailonia...

• hdrytufyyyt

Teknisiä alusasuja on myyty jo pitkään samoilla perusteilla ja mm. urheilijat ovat olleet tyytyväisiä. Itse olen käyttänyt paitaa ja viimekesän helteissä todennut hyväksi. Miksi ei siis kehitettäisi samasta materiaalista sukkahousujakin, käyttäähän naiset jo nyt runsaasti teknisiä leggareita jopa päälyshousuina päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51