Elikkäs vaihdoin kaasarin ja imusarjan väliset tiivisteet uusiin ku vanhat vuoti nestettä ja ties mitä muuta.
Noh, vaihto onnistui hyvin, tiivisteet pitävät, mutta kun auton käynnistää niin tyhjäkäynti oli laskenut 900rpm -> 500rpm. Säädin tyhjäkäynnin takaisin, mutta ongelmat ei kuitenkaan poistunu täysin, ajo pienillä kierroksilla on nykivää ja käynti "horjuvaa", ei lainkaan niin tasaista kuin se oli aiemmin vuotavilla tiivisteillä.
Esimerkiksi ykkösellä kun menee alle 2000rpm eteenpäin niin nykii aavistuksen verran ja kun tuosta painaa kaasua niin nykäisee rajusti vaikka kuinka varovaisesti polkaisee. Kierroksilla peli pelaa kuten pitääkin.
Oliskohan seoksessa jotain häikkää, jos se aiemmin on vetänyt ilmaa välistä niin seosta on joku ruuvannut rikkaammalle :\
En ole itse säädellyt, mutta viime syksynä katsastukseen ruuvailivat korjaamolla ku ei meinannu päästöt asettua.
En tehnyt siis mitään muuta kuin vaihdoin tiivisteet ja säädin tyhjäkäynnin takasin
normaaliin.
Ainiin, moottori on 4a-f.
Vituttaa tämmöiset ku muka korjaa ja meneekin huonommaksi :|
vaihdoin tiivisteen
käynti...
1
457
Vastaukset
- korjattua
Seoksissahan se vika sitten oli. Liian rikkaalle oli säädetty. En alkanut kikkailemaan vaan tein perussäädön, ruuvi kiinni ja 1,5 kierrosta auki. Nyt toimii ja käyntikin on palannut normaaliin tasaiseen hyrskytykseen :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000