Hei!
Mietin sopivaa asua tuttavien häihin. Olen noin kolmekymppinen ja hoikka. Kaapista löytyisi yksi polven yläpuolelle jäävä mekko. Malliltaan se on hyvin väljä, mutta mielestäni kuitenkin muodikas. Väri on melko tumma: mustaa, harmaata ja kermanvalkeaa. Tänään oli Iltalehdessä juttu siitä miten Linda Lampenius oli esiintynyt samanmallisessa mekossa ja heti arvuuteltiin, että onko hän raskaana. Tässä linkki esiintymisvideoon, jossa siis samanmallinen mekko, jota olen ajatellut:
http://youtube.com/watch?v=K-Sp-fzzAVo
Itse en ole raskaana eikä kropassakaan juuri ole mitään piiloteltavaa. Mutta onko tuon mallinen mekko sopiva ja hyvä kesähäihin? Värikin kun on melko tumma. Kommentoikaa kiitos.
Tällainen mekko häihin?
mekko-ongelmainen
1
670
Vastaukset
- Rouva O
Mekko ei ole kokomusta, mitä pidetään hautajaisista muistuttavana. Tosin viime aikoina kokomustaa asua häävieraalla on pidetty myös todella trendikkäänä.
Millaisesta leikkauksesta mekossa tykkää, on ihan makuasia.
Laita mekkosi, jos pidät sitä kauniina ja sinulle sopivana.
(Kirjoituksestasi tosin sai hiukan sen vaikutelman, että et viihtyisi oikein hyvin mekossa. Älä laita sitä jos epäröit. Menee hyvät juhlat ohi sinun kohdallasi, jos häissä koko ajan mietit mitä muut ajattelevat asustasi.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236