Mitenkähän vois tulkita nuo ainaiset vessaunet joita näen? Koskaan ei löydy vaan mistään tulkitsemisapua niille, ei kirjoista eikä edes netistä.
Ne unet ovat aina sellaisia, että menen johonkin yleisen paikan naisten vessaan. Esim. koulussa tai jossain muualla. Sitten käy joko niin, ettei vessan oven lukko toimi, siinä ei ole lukkoa, ovi on läpinäkyvä tai sitten ei olekaan yhtäkkiä ovea ollenkaan. Joskus pelaa lukko ja ovikin on, mutta sitten huomaan että vessanpönttö onkin tukossa. :D
Sitten näen hyvin useasti myös unia kuolleista. Voisin sanoa että melkeinpä joka toinen yö. En yleensä tunne oikeassa elämässä ketään näistä näkemistä kuolleista. Ne ovat vain tuntemattomia, jotka on murhattu raa'asti. Joskus olen unessa nähnyt itseni töissä ruumishuoneella, jossa minun piti viedä tuhkattavaksi ruumis jota työnsin jossain kärryissä. Käytävällä kärryt kuitenkin törmäilivät seiniin ja ruumilta tippui pää tai milloin käsiä tai jalkoja joita nostelin takaisin kyytiin. Hurjaa. :I
Vessaunet
nään aina niitä
1
329
Vastaukset
näin 1980 -luvulla vessaunia ja vuonna 2004 tuli jatkuva ripuli ja sitten on tullut istuttua vessassa. Ajattelin sitä, et miks näen sellaisia unia, mut nyt ne on toteutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144