Hyvä kompura

auton laittoon

Mikähän olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä kompura henkilöauton laittoon tee-se-itse miehelle? Sellainen joka jaksaa pyörittää mm. mutterimyllyä (mm. renkaiden vaihto) ja räikkää. Jolla onnistuu hiekkapuhallus, massaus, maalaus, renkaantäyttö yms. Millainen ilman tuottovaatimus pitäisi väh. olla ja mihin muihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota ostaessa? Olen jo vähän alustavasti katsellut noita ns. V2 moottorilla olevia malleja(mm. Biltema) joissa tuotto on 300 litraa min...riittääköhän kaikkiin töihin? Sellaisen saisi jo 250 e:lla jostain.

3

963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........................

Väh. 50l säiliö, 3-4hv, tuotto yli 350l/min. Riittää lähes kaikkien työkalujen käyttämiseen.

Jonkun aikaa sitten ellei vieläkin motonet myi 50l einhelliä V2 lohkolla hintaan 199€.

• -Jack-

Terve! Tampereen säästötex, prisma yms. myyvät Einhellin kompressoreita. Itsekin ostin Prismasta itselleni 3hv, litratuotto 410 ja paine 8bar. Hinta oli 230€, johon sisältyi pulttipyssy, hylsyjä, ilmapuhallin ja letku. Hyvin on toiminut tähän mennessä. Tilasin myös pistehiekkapuhaltimen postikuluineen hiekkoineen n.40€ Biltemasta ja toimii aivan ok sen kanssa. Aina sitä enemmänkin voisi olla tehoja, mutta kyllä tämän kanssa pärjää.

• korjaillut

mitä isompi niin sitä kestvämpi.
      imututotto 500L. tällä ilmamäärällä toimii kaikki ja koneesi kestää. muista että painetuotto ratkaisee koko asian ei imutuotto.eli painetutoton pitäisi vähintään olla tuo 350L

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe