Olen tässä kuumeisesti yrittänyt löytää tietoa Marimekon Nimikko-kylpypyyhkeen (70x140 cm) hinnoista, mutta ei tunnu tärppäävän.
Tieto olisi tärkeä ja apua tarvitsisin pikaisesti, joten olisiko kenelläkään hajua ko. asiasta? Toki voivat nuo hinnat vaihdella myymälöittäin (siksi kai esim. Marimekon internetsivuilla ei niitä kerrota?), mutta jos saisin edes suuntaa antavaa tietoa, niin olisin todella kiitollinen!
MARIMEKKO Nimikko-kylpypyyhe
hmm.
1
1356
Vastaukset
- olen kuumeisesti
ihmetellyt, että miksi tänne "taidegrafiikka"-otsikon alle ilmaantuu vain ja ainoastaan keskustelunavauksia, jotka eivät mitenkään liity taidegrafiikkaan?
Milloin kysytään virkkausohjeita, milloin julistekauppoja ja vaikka mitä.
Ei minua sinänsä haittaa, mutta ihmettelen vain, miksi tämä osio on se, joka houkuttelee sekalaisia kyselijöitä. Toinen kummastuttava asia on se, että kun tällä palstalla ei juuri liikennettä ole muutenkaan, niin eikö kannattaisi kysellä ihan mistä tahansa suositummalta palstalta, aivan varmasti saisi nopeammin vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184