Neuvoja pukeutumiseen

ongelmia

Olen noin suurinpiirtein 170/55 kokoinen nuori nainen. Rinnat 75B, vyötärö on about 65-70cm, vatsa jotain 80cm paikkeilla ja lantio 90-95cm. Kyljistä kun kokeilen tosta vyötärön alapuolelta, pistää ikävästi luut silmään ja tuntuu myös, vaikka ihan mukava pömppömaha onkin ja vyötäröltäkin voisi laihduttaa. Lantio ja siitä alaspäin on okei, jalkani ovat kauniin ohuet mutta lihaksikkaat. Kaipaisin neuvoja, miten minun tulisi pukeutua, ettei ylimääräiset kohdat pistäisi niinkään silmään (huom: muotoja varmasti tulee vielä lisää :D).

1

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soulsisters

Moi!
      Itse olen lähes samanlainen kuin sinä, ainot vaan että 175/55, mutta ajaa lähes saman asian =)
      Voin antaa neuvon joka ei kuuluisi tälle palstalle mutta jooga on hyvä liikuntamuoto, ainakin naisille. Se staattista eli kasvattaa syvimpiä lihaksia joten pitää six packkia, pulleita pakara lihaksia tms. ei pääse muodostumaan vaan syvien lihaksia treenamaalla saa juuri sellaisen suoran pyykkilauta vatsan yms. Tulet sutkajaksi mutta et muskelikkaaksi. Hyvät syvät vatsalihakset parantavat myös ruoansulatusta ja verenkiertoa.
      Eriasia tietty jos haluat lihaksikkaan vartalon.

No mutta, höpötinpä pitkään. Palataan vaatteisiin.
      Itseäni ei näkyvät kylkiluut haittaa, olen oppinut pitämään niistä. Mutta jos haluat ettivät ne näy niin älä osta kylkien kohdalta mitään kovinkaan tiukkoja vaatteita, myös valkoinen väri tuo niitä enemmän esiin. Kuten itse sanoit jos sinulla on kauniit jalat niin luonnollisesti korostat niitä.
      Hame on siinä parempi kuin housut. Muista kohtuus hameissa, ei liian lyhyt ja kireä mutta ei mikään jättimäinen ja leveäkään. Jos valitset housut niin muista kultainen keskitie. Liian tiukat housut saattavat helposti muuttaa lihakset läskiksi.
      Tai sitten lyhkäset shortsit.
      Yläosissa on hyvä keino viedä katsetta pois etupuolelta käyttämällä paitoja joiden selkä on avonainen, ei kaula-aukko. Ne toimivat usein ihanasti hoikilla ihmisillä. Hoikkien päällä
      myös ne liehuvat "äitiysvaatteet" joita nyt joka kauppa tursuaa näyttävät hyviltä mikäli haluaa korostaa hoikkuuttaan. Niissäkään ei kannata kuitenkaan ampua yli. Ne liian kaapumaiset mallit eivät sovi hoikille, tekevät pullean näköiseksi.

No, toivottavasti oli jotain apua =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe