niin minkälainen vapa sopii uistelun( eli jos käytä soutuvenettä) , keskitoiminen ? Tai mikä. Täytykö olla myös joku erikoinen siima?? Tai vaappu ja minkälainen paino pitää laitta, joku erikoisen näköinen, olen nähnyt. Ja vielä minkä tyypinen ja minkä laAtuinen kela?? ( ELI JOS UISTELE SOUTUVENELLÄ) KIITOS
HUOM!!!!!
3
766
Vastaukset
- 2556826
no siihenhän sopii tietysti vähän jäykempi vapa kuin normi heittelyssä. mieluusti vahva siima, ei siinä mitään erikoista tarvitse olla. kun vain ajattelet järjellä, että mitä voi tapahtua... joko se tarttuu kiinni kalaan, tai sitten pohjaan ja pohjan kasvuston. uisteluun näin soutuveneellä käy vaikka normi umpi- tai avokela, kunhan jarru on sopivan löysällä ettei siima mene poikki ensimmäiseen kiveen.
- kjkjkhkhhjh
keskitoiminen vapa??? Tai joku muu.
kjkjkhkhhjh kirjoitti:
keskitoiminen vapa??? Tai joku muu.
Itse käytän keskitoimista vapaa mutta mielestäni on tärkeämpää että kelan jarru toimii hyvin. Jarrun tulee olla helposti säädettävä. Itse pidän jarrua melko löysällä uistellessa ja kalan käydessä kiinni kiristän tarpeen mukaan. Isomman kalan on saatava tarpeen mukaan löysää ettei kala repeydy irti tai siima katkea tai pieni koukku suoristu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226