Nyt turhat murheet ja jännitykset romukoppaan.
ajatellaan nyt niitä iloisia asioita, kuten kesän tulo ja suringonpaiste, kyllä päivä paistaa ennen pitkää meille kaikille, niin, niimpä niin.
munkin pitäs pystyä heittämään ne murheet aina taka alalle ja osata nauttia hetkestä, muutenkin kuin rakastuneena.
olen hyvin tosin oppinut työelämän pelisäännöt, että ei niistä pienistä omista ihastumisista kannata välittää, ne kuuluu mun työnkuvaan, missä ollaan asiakaspalvelussa.
munkin pitää oppia ottamaan oikein nämä ihastumiset ja ottaa voima niistä.uskon että mullekin löytyy oma kulta samaten kun mun kavereille kanssa, siis niille jotka ovat vapaana.
nyt ottaa päähän kun aurinko on pilvessä...
olen ollut erittäin rasittunut pitkän ...talven jälkeen.
olen tehnyt hirveesti töitä itteni kanssa tullakseni hyviksi työntekijäksi.
haluan olla hyvä työkaveri työtovereilleni.haluan oppia huumorin joka työpaikassahan tämä on hiukan erilainen.
haluan oman elämän. uskko siihen on erittäin vahva,
minä onnistun nappaamaan ittelleni töitä, ennenmin tai myöhemmin.
haluan päästä eroon kateudesta muita ihmisiä kohtaan.
myös kavereilleni, jotka pääsevät ulkomaanmatkoille.
siskolleni, yhtä pienikuin minäkin.
veljelleni, saatte molemmat anteeksi, vaikka toisinaan, ainakin lapsuudessa kiusasitte minua..
enosannut ottaa sitä huuumorilla.
olin todella tosikkko, haluan olla paljon rennompi.
MENNEISYYS ON MENNEISYYTTÄ!!
KATSOTAAN YHDESSÄ TULEVAISUUTEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
KEVÄT ON AINA
UUDEN ALKU
0
636
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556