Challenger

Missä maassa tehdään ?

Hei kaikki , kysyisin teiltä että missähän maassa valmistetaan Challenger merkkiset matkailu-autot? Kiitoksia .

28

6876

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuohon...
    • niin toivottavasti tulee

lämmin kesä! Ranskassa kun on yöllä noin 30C. Ei taida pärjätä Suomessa talvella!

• tarkenemista.

epäilee vain vilukissa pohjoismaisessa vaunussaan.

• on Ranska

valmistaja: http://www.challenger.tm.fr/

Challenger ja Chausson ovat saman tehtaan rinnakkaismalleja.

Lisätietoja autoista saat Suomessa:
      http://www.matkailuauto. info

• muiden vastauksiin

voisi lisätä vielä että chausson ja eura mobil ovat saman valmistajan tuotteita.Chaussonit ja challenserit tehdään ranskassa ja eurat saksassa.Ja viimme talvena oli parhaimpina/pahimpina yöpymisinä 27 astetta pakkasta ulkona ja sisällä lämmintä 22, joten se siitä kylmyydestä.

• oikeankokoinen auto

polttoainetta matka-ajossa tuollainen chausson fordin alustalla? Millaisia kokemuksia autosta noin yleisesti?Huollot,ajo-ominaisuudet, käytön monipuolisuus mysö talvea silmälläpitäen, mikä toimii mikä ei? jne..
        Itse ollaan mietitty ihan ymp.vuotiseen käyttöön. Vapaa-aikana ollaan paljon tienpäällä muutenkin.

kokemustiedoista kiitollinen..

• sviduilija
        oikeankokoinen auto kirjoitti:

polttoainetta matka-ajossa tuollainen chausson fordin alustalla? Millaisia kokemuksia autosta noin yleisesti?Huollot,ajo-ominaisuudet, käytön monipuolisuus mysö talvea silmälläpitäen, mikä toimii mikä ei? jne..
        Itse ollaan mietitty ihan ymp.vuotiseen käyttöön. Vapaa-aikana ollaan paljon tienpäällä muutenkin.

kokemustiedoista kiitollinen..

Sillä tarkenee talvella tosi hyvin Välimeren rannalla Rutu elämää viettäessä.

• !!!!!!!!!!!!!!!

kun Rapido sisällä. Elikkä täyttä paskaa.

• ???????!!!!!

Onko sinulla Rapido?

• R. Rapo
        ???????!!!!! kirjoitti:

Onko sinulla Rapido?

Kyllä on.

• Anonyymi
        R. Rapo kirjoitti:

Kyllä on.

308 pärjää hyvin normi suomen pakkasessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

308 pärjää hyvin normi suomen pakkasessa.

Kyllä lämpöä riittää jos on Rumatikki, syyskylmillä hyvinhii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lämpöä riittää jos on Rumatikki, syyskylmillä hyvinhii.

Ei tarvi paljon rumatikkii jos on dieseli lämmitys jota voi käyttää ajossakin ja sopivasti muuta lämmikejuomaa niin tarkenee kovallakin pakkasella.

• Anonyymi

Challenger räjähti ennen kun pääsi vauhtiin?🤭🤭

• Anonyymi

Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että Challenger Tuurin saunassa asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että Challenger Tuurin saunassa asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että Challenger Tuurin saunassa ratkaisee ongelmia tutkittaessa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että Challenger Tuurin saunassa ratkaisee ongelmia tutkittaessa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.

Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos Challenger Tuurin saunassa auttaa käyttäjää ymmärtämään hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.

• Anonyymi

Tosiasia on, että Challenger joksu Reino Tuurin saunassa on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan viimeaikaisia absurdeja väittämiä.

• Anonyymi

Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että Challenger joksu Reino Tuurin saunassa yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.

• Anonyymi

Miksi täällä ei osata kommentoida asiallisesti kysymyksiin?????

• Anonyymi

Eivätkö pöpijokisen puppulausevastaukset ole mielestäsi asiallisia kommentteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkö pöpijokisen puppulausevastaukset ole mielestäsi asiallisia kommentteja?

Oletteko lukeneet minun asiallista vikalistaani Fiattista kovassa koomassa kirjoitettuani erittäin tarkasti. kilometrien tarkkudella.
        Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko lukeneet minun asiallista vikalistaani Fiattista kovassa koomassa kirjoitettuani erittäin tarkasti. kilometrien tarkkudella.
        Palstavahti Kuopiosta

Vielä lisäisin, että minulla on 2.2L Fordi-kulkimessani ALDEN lämmittäjä mutta, siitä on punaiset litkut niin vähänä että, sillä eivoi nyt lähteä !!!

• Anonyymi

Harmi, älä juo kaikki litkuja viikonloppuna niin kuin tapanasi on ollut Palstavahti !!!!!

• Anonyymi

eI lopu .inkeroisten sotilas tuo lisää kouvolanvaunusta

• Anonyymi

Minulla on Elnakki rumatikillä, ei minulla mitään litkuja tarvitse. Juon ne kaikki litkut.
      Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

callenkeri hyväpeli, Rumatikki ja muovimatot vanerim päälä. ranskalainen laatu merkki niinku renaultti ja tatsia,, vortin alusta sopivam pehmijä ku sika osastossa saunan pääle nusastaam

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3924
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      2906
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      387
      2135
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1909
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1841
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1707
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1337
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1230
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1161
    Aihe