Ostin tanaan Elisan puhepaketin ja puhelimen, kytkylla. Kotiin paastyani tajusin etta puhelin on astetta liikaa tyo puhelin. kysymys siis kuuluu etta onko mahdollista vaihtaa puhelimen tyyppia toiseen??? onko kellaan kaynyt samaa?? ja nyt kun olen lukenut kaikista Elisan ongelmista, pelottaa jo se eka lasku...
KIITOS :)
Onko mahdollista
3
514
Vastaukset
- soittelemalla
asikaspalveluun, siellä varmasti osaavat kertoa sinulle miten menetellä. Ethän sitten kysele turhia taikka tyhmiä. Niin ja muista varata kunnolla aikaa, jos joudut vaikka jonottamaan...tunni tai pari, hyvällä tuurilla muuten voi mennä jokunen viikko. Helpoimalla pääset kun laitat s-postia, itselle vastaus kesti vaan 6 viikkoa.
Onnea matkaan- asiakaspalvelun sähköposti...
Minullakin olisi asiaa sähköpostitse Elisalle, mutta en ole löytänyt osoitetta. Mikä se on? Kuinka nopeasti olette saaneet vastauksen?
Olen jo lopettanut Elisan asiakkaana, mutta yhä minulle tulee laskuja, joiden tiedoissa epäselvyyttä, mitä ajankohtaa lasku koskee yms. Puhelimitse en ala sotkua selvitellä. Olisi hyvä saada kontakti sähköpostitse, jolloin säilyy "mustaa valkoisella" siitä, mitä minulle on sanottu.
- ÖsiÖÖ
suurin ongelma tulee sulle varmaan tosta kun et osaa oikeinkirjoitusta
suusanallista selvitystäkin on asiasta varmaan senvuoksi ihan mahdotonta ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068