Daewoo huono?

Jope

Sanottakoon nyt heti alkuun,että olen omistanut ainoastaan yhden "aasialaismerkkisen" auton,japanissa valmistetun,vuosina 84-86 (joka muuten toimi ihan hyvin nuo pari vuotta,jotka sillä ajelin).Minulla ei myöskään ole aikomusta luopua nykyisestä,eurooppalaisesta autostani vielä moneen vuoteen.Kun täällä on ollut melko kärkevääkin kritiikkiä Daewoota kohtaan,niin kysyn pelkästä mielenkiinnosta:Mistä ovat lähtöisin nuo kielteiset mielipiteet?Autoahan on myyty Suomessa vasta vähän aikaa.Ajo-ominaisuudet ja eräät muut asiat selviävät tietysti koeajolla,mutta tuskin esim.kestävyys,pikkuvikojen määrä jne.En oikein jaksa uskoa siihenkään,että kovin moni Daewoon haukkuja olisi asunut ulkomailla ja siellä kerännyt kokemuksia kyseisestä merkistä.Perustuuko mielipiteenne lehtien koeajoihin vai mihin?

7

1794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä

se Daewoo on.Jotain aasialaista ruokaa?

• Jope

...vaan auto,jota valmistetaan Etelä.Koreassa,ja jota on hiljatttain alettu tuomaan myös Suomeen.

• TIETÄVÄINEN!!!!!

mun mielestä maailman parhaat autot on:lada,talpotti,transiitti geeäm,camaro ja jetta...että niin ja sillon ne myös ON maailman parhaat autot!;>

• dewoo

Jenkki autohan se on ja merkiltään Buick. Ei se huono ole, vaan paremminkin halpa, mutta vain tämä ensi erä.

• Mossemies

ne daewoon kaivurit ja muut kodinkoneet olleet suomessa jo vuosikausia, eikä ne ainakaan mitään toivottomia ole...

• ei merkki autoa tee
        Mossemies kirjoitti:

ne daewoon kaivurit ja muut kodinkoneet olleet suomessa jo vuosikausia, eikä ne ainakaan mitään toivottomia ole...

Jos daewoota myytäis suomessa chevrolettina niin kuin idässä, niin kukaan ei haukkuisi autoa . Onneksi näin ei kuitenkaan ole koska muuten olisin joutunut maksamaan autostani (daewoo evanda cdx at ) huomattavasti enemmän.

• kannattaisi
        ei merkki autoa tee kirjoitti:

Jos daewoota myytäis suomessa chevrolettina niin kuin idässä, niin kukaan ei haukkuisi autoa . Onneksi näin ei kuitenkaan ole koska muuten olisin joutunut maksamaan autostani (daewoo evanda cdx at ) huomattavasti enemmän.

kierrättää letukoina tänne jenkkilän kautta, kun dollari on noin syvällä. Evanda tuntui muuten hyvältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51