Olen menossa Cebulle, ja todennäköisesti majoitun Cebu Cityyn. Olisiko jollain kokemuksia millainen paikka on ja mitä kannattaa tehdä? Erityisesti kiinnostaisi miten helposti tuolta Citystä pääsisi johonkin rannalle? Mihinkään tuntien matkan päähän en haluaisi lähteä..
CEBU - rantoja?
Jussi83.
2
1384
Vastaukset
- Sabang
Mactan Island on sama saari jossa on Cebun kansainvälinen lentokenttä. Tällä saarella koko länsiranta on eritasoista turisti hotellia ja rantaa. Cebu Citystä sinne vie noin 30...90 minuuttia autolla, riippuen kellon ajasta/ruuhkasta. Nykypäivän ruuhkista en tiedä. Asuin reilut 10 vuotta sitten Punta Enganossa = Mactan Islandin pohjoiskärjessä.
- Cebusta
Terve...
Milloin ajattelit lähteä? Itse olen myös tuonne lähdössä elo-syyskuun tietämissä yksin.
Mistä kautta olet ostamassa lentoja ja
millä hinnoilla?
kirjoittele....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594