Minun mielestäni tällä palstalla pitäisi olla enemmän kuin 50 ALOITUSviestiä!
Monet viestit saavat jäädä joksikin aikaa, mutta jostain syystä ne poistetaan ennemmin tai myöhemmin.
Palstan seriffi - muslimi - taittaa olla aika viekas!
Katsokaa! korjattu
3
433
Vastaukset
Omien havaintojeni mukaan Blue-Blue on asiallinen sheriffi. Ja on vielä muslimikin.
Voisikohan kyse olla vain arkiston järjestelyistä, oletkos katsonut tuosta tosi huomaamattomasta linkistä "Tietoa palstasta"?
Jospa mitään tärkeää ei olekaan hävinnyt?- b2b ei jaksa kirjautua
huoh..
tuo viisikymmentä aloitusviestiä...lols
Kun menet islam-valintapaneeliin, niin näet oikean sen hetkisen määrän montako viestiä on kussakin palstassa sinä päivänä ja hetkenä postitettu (sisältää kaikki: poistetut ja jätetyt viestit, ei erottele aloituksia). Voit laskea itse kuinka monta olen poistanut taikka ylläpito on poistanut!
Näinä kahtena päivänä tosin olen joutunut poistamaan aika rutkasti, johtuen tuosta kuvalauta-spämmäyksestä. Olen luullut jakea sivistyneeksi keskustelijaksi, joka ei tutkimatta, tutustumatta ja todisteita hutki... Taisin olla väärässä! - Jake "Kafir" Waits
b2b ei jaksa kirjautua kirjoitti:
huoh..
tuo viisikymmentä aloitusviestiä...lols
Kun menet islam-valintapaneeliin, niin näet oikean sen hetkisen määrän montako viestiä on kussakin palstassa sinä päivänä ja hetkenä postitettu (sisältää kaikki: poistetut ja jätetyt viestit, ei erottele aloituksia). Voit laskea itse kuinka monta olen poistanut taikka ylläpito on poistanut!
Näinä kahtena päivänä tosin olen joutunut poistamaan aika rutkasti, johtuen tuosta kuvalauta-spämmäyksestä. Olen luullut jakea sivistyneeksi keskustelijaksi, joka ei tutkimatta, tutustumatta ja todisteita hutki... Taisin olla väärässä!with many apologies!
En ole huomannutkaan tuollaista historia-linkkiä.
Sorry b2b
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963