hello kaikki! jos haluaa hommata sellaiset lentoliput, joiden takaisintulo päiväämäärää pystyy (maksua vastaan) vaihtamaan, niin onko muuta vaihtoehtoa kuin kilroy flexible?
FLEXIBLE??
7
1253
Vastaukset
- niitä
lentoyhtiöitten omista verkkokaupoista, Ebookersista jne ja ihan matkatoimistoistakin.
- maaameee
hyvä hyvä että saa, kun tiesin vain sen että kilroylta saa. mutta kun netistä löytyy halvempiakin tarjouksia eri firmoilta niin mietin vain juuri tuota juttua että voiko niillä vaihtaa päivämääriä. pitääkö se kysyä lippuja ostaessa vai onko se kaikissa luontaisetu, jonka saa pulittamalla lisäsatasia?
- muuja
esim. British Airwaysin lippuja pystyy muuttamaa pikku kuluilla. Ilman kuluja et voi miittää mitään lippuja. Kysy matkatoimistostasi
- Pepsa
Juu. Mulla on Kilroy Basic-liput ja vaihdoin sekä meno- että paluulentojen päivämääriä. Maksoi yli €100 mutta tarjousliput alunperin joten tuli silti edulliseksi, jos nyt noin voi Australian lennoista sanoa. Näin minulla. Ensi viikollahan sen näkee toimiiko vaihdetut liput vielä käytännössäkin. ;)
Epävarmuustekijänä tosiaan se ettei Basiciin saa matkaturvaa joten jos käy jotain vakavaa ja matka peruuntuu, niin vain vakuutusyhtiö pelastaa jos pelastaa. - ghjgkkhg
Quantas vaihtaa liput 40 dollarin veloituksesta.. EI PAHA!!!
- lipputyypistä
Varausluokkien M- ja S-lipuilla taisi olla 100€/laaki.
Ja se on vieläkin Qantas ;)
- joopa89
Mun pitas vaihtaa takaisintulo paivaa ja qantasilta sanoivat et voivat muuttaa sen, mutta mulle tulee halvemmaks tehda tuo vaihto british airwaysin kautta. Riippuu kai siita miten se lippu on varattu ja kenen yhtion lennolla liikennoi pisimman matkan. Suomes lippuja matkatoimistost ostaes sanottiin et 100e joutuu maksaa muuttamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465557Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5672045Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens811147Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758