http://www.itviikko.fi/uutiset/uutinen.asp?UutisID=57029
Löytöön tarvittiin FBI:n, Microsoftin ja virustutkijoiden(F-Secure) yhteistyötä.
F-Secure vahva osta
5
812
Vastaukset
- Nörtti
Taidat vähän vetää himaan päin - ilmaiseksi.
F-Securella on suuret puheet, mutta FBI löysi sen
matojätkän kyllä aivan omien systeemiensä avulla.
Mä suosittelen kaikille asiasta kiinnostuneille
Nortonia. Kallis ostaa, mutta onpahan pitännyt koko kriisin aikana puolensa.- 3 erkkiä
Suosi Suomalaista
Kova meteli ja näkyvyys on F-Securessa nyt kohdallaan. Näin ne kaupat syntyy. Ilmaista mainosta ympäri maailmaa, mikäs sen parempaa
Sitäpaitsi Norton AV 2004 ottanut tuoteaktivoinnin käyttöön??!! - Norton
3 erkkiä kirjoitti:
Suosi Suomalaista
Kova meteli ja näkyvyys on F-Securessa nyt kohdallaan. Näin ne kaupat syntyy. Ilmaista mainosta ympäri maailmaa, mikäs sen parempaa
Sitäpaitsi Norton AV 2004 ottanut tuoteaktivoinnin käyttöön??!!Itse olen uskonut F-secureen.
Olen ostanut sitä kesästä lähtien halvalla.
Olen myynyt kaikki rahastoni ja Nokiat pois.
Uskon, että näin nousun orastaessa halvat IT-osakkeet nousevat parhaiten. Olisi ehkä kannattanut valita joku muu IT-osake, mutta seuraan vain paljonko itse olen voitolla.
Haveenani on tehdä venerahat 20.000-200.000eur.
Olen peluri en sijoittaja, koska pelissä on kaikki tai ei mitään. Tosin omalla rahalla, velattomalla omakotitalolla ja kahdella hyvällä autolla. - Norttoni
Norton kirjoitti:
Itse olen uskonut F-secureen.
Olen ostanut sitä kesästä lähtien halvalla.
Olen myynyt kaikki rahastoni ja Nokiat pois.
Uskon, että näin nousun orastaessa halvat IT-osakkeet nousevat parhaiten. Olisi ehkä kannattanut valita joku muu IT-osake, mutta seuraan vain paljonko itse olen voitolla.
Haveenani on tehdä venerahat 20.000-200.000eur.
Olen peluri en sijoittaja, koska pelissä on kaikki tai ei mitään. Tosin omalla rahalla, velattomalla omakotitalolla ja kahdella hyvällä autolla.Äkkiä nousi yli erkin, mut ny tasaantunu. Vaihto selvästi vilkastunu, kotiutusta 0.7 tasoilta?
Tuote hyvä, myynti tökkii vai mikä on?
Usko meni, möin voitolla pois
Pelipaperi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048