Onko mitkään selluliittivoiteet tehonneet teillä?
Itse olen 20 vee nuori neiti ja hoikka, eikä selluliittia ole, mutta takapuolessa kyllä vähän. Muuten takapuoli on kyllä timmi, joten en oikein tiedä mistä se selluliitti... Ajattelin josko joku voide tehoaisi? Koska en tiedä mikä muukaan, koska siis lihava en ole.
Onko mitkään voiteet tehonneet?
6
2601
Vastaukset
- acddadc
Ei tarvitse olla lihava että tulee selluliittia, riittää että on nainen ja hormonit hyrrää :) Kuivaharjaus, kuorinta, ihon kosteutus ja selluliittituotteen säännöllinen käyttö, ne helpottaa. Itse olen käyttänyt Vichyn ja ROCin (molemmat apteekista ja ROCia saa muualtakin) tuotteita. Ei se silti koskaan mikään tae ole että auttavat mutta oma vaivannäkö tärkeintä.
- kuivaharjaus???
niin??? :o
- täällä päin
mulla ainaki auttaa garnierin ja lorealin tuotteet.
- Mv,M
..toiset 20vee ja ehkäpä sitten sinulla(-kin) on selluliittia.
- jotain keskustelua
selluliittivoiteista
http://www.jaxpe.com/foorumi/index.php?board=21;action=display;threadid=2041- hetkellisesti
oon huomannut näiden ihan marketti selluvoiteiden tehoavan hetkellisesti...mutta heti kun lopettaa käytön, sellu palaa. paras keino ainakin omalla kohdallani on pitkäkestoinen liikunta, esim. lenkkeily noin 3 krt/viikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058