Clio -96

ouakadoukou

Mistä apu? Clio -96 reputti kun sisältä käytettävä ajovalojen korkeussäätö ei toimi. Säädin pyörii mut mitään ei tapahdu.

6

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo

Mun Cliossa sama vika valojen säätö ei toimi, mutta Inssi katsoi sen läpi sormien, eli läpi meni, en ole sen paremmin tutkinut minkälainen vika siellä on.

• ouakadoukou

Näkyy olevan eroja konttoreissa. Hyrylässä ei tule leimaa kuin korjauskehoituksen kanssa ja sama vika odottaa taas seuraavana vuonna. Mut nou hätä: mä suunnittelin osat joilla mä muutan systeemin mekaaniseks eli vaijereilla toimivaks. Jos se toimii niin kustannukset on 7.85 työpalkka eli ryyppynuppi vaijereineen kossupullo. Uusi osa Biliassa n. 230 € työt! Ja jos se toimii niin arvaa kuka käy näyttämässä hanuria Bilian pihassa :D

• Cliiiooo
        ouakadoukou kirjoitti:

Näkyy olevan eroja konttoreissa. Hyrylässä ei tule leimaa kuin korjauskehoituksen kanssa ja sama vika odottaa taas seuraavana vuonna. Mut nou hätä: mä suunnittelin osat joilla mä muutan systeemin mekaaniseks eli vaijereilla toimivaks. Jos se toimii niin kustannukset on 7.85 työpalkka eli ryyppynuppi vaijereineen kossupullo. Uusi osa Biliassa n. 230 € työt! Ja jos se toimii niin arvaa kuka käy näyttämässä hanuria Bilian pihassa :D

Minulla ei katsasatuksessa inssi edes kokeillut tuota vipua :D Valot tosin näyttivät päin persettä ja käskin katsastusmiehen kokeilemaan vipua, no ei suostunut edes koskemaan siihen korkeussäätö vipuun ja sanoi ettei se johdu siitä.

• ouakadoukou
        Cliiiooo kirjoitti:

Minulla ei katsasatuksessa inssi edes kokeillut tuota vipua :D Valot tosin näyttivät päin persettä ja käskin katsastusmiehen kokeilemaan vipua, no ei suostunut edes koskemaan siihen korkeussäätö vipuun ja sanoi ettei se johdu siitä.

Mulla kävi kaikki paskat tuurit toteen ton osan kanssa. JOS mun auto olis vuotta vanhempi niin se säätö ei olis pakollinen. JOS mun auto olis loppuvuoden mallia niin osa olis sähkökäyttöinen eikä hydraulinen joten systeemi ei olis voinu vuotaa kuivaks. JOS mä olisin katsastanu autoni puoltoista viikkoo aikasemmin niin osa olis löytyny tarvikkeena hintaan 59 €. Nyt ne oli ehtiny myydä vikan eikä maahantuojat tuo sitä enää. Kyllä huono tuuri aina kovan onnen voittaa.

• ouakadoukou

Ajovalojen säätö toimii ja rekisteriotteessa on tuore leima. Vaihdoin hydraulisen järjestelmän tilalle mekaanisen, vaijereilla toimivan systeemin. Piti suunnitella, piirtää ja teettää toistakymmentä osaa, työkaveri koneisti ne. Vaijereiden kuorina toimivat alkuperäiset letkut, työnsin niihin langoiksi ruostumatonta Mig-hitsauslankaa. Kojetaulussa on ryyppynuppi alkuperäisen käyttökytkimen paikalla. Kustannukset alle 30 € (ryyppynuppi 7.85 viskipullo koneistajalle). Uusi osa olisi maksanut Biliassa 230 € työt päälle. Taitaapi olla pienen juhlan paikka :D

• Ei enää Kristiinaan

Auto ollut meillä yli 10.v ja ajovalolen mekaaninen säätö ei ole toiminut koskaan nyt inssi kokeeli ja tuli korjauskehoitus. Ennenkin se on huomattu mutta ei olla puututtu asiaan, Oli aika nuori ja virkaintoinen katsastusmien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe