Majoitu mukavasti Budapestissa

chrant

Edullinen majoitus keskustan tuntumassa uudessa talossa. Täydellisesti varustettu koti, 3h k parv. Laajakaistayhteys. Näköala etelään pitkin Tonavaa. Mukava ympäristö ravintoloineen ja pikkuliikkeineen. Hyvät liikenneyhteydet. Soita 040-7394137 tai emailaa: rantasaari@pp.inet.fi. Katso personal.inet.fi/koti/rantasaari (ilman www)

3

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkailija nro 1

Kannattaa muistaa etsiä majoitusta muiltakin kuin suomalaisilta omistajilta, koska hinnat ovat usein niin kovat, että esim. saksalaisilta saa puolet halvemmalla.

• 2+2

Kyllähän Budapestista saa majoituksen vaikka kuinka halvalla, mutta itse en ainakaan niihin menisi.
        Suomalaiselta kun vuokraa saa varmimmin suomalaisen mittapuun mukaan varustetun laadukkaan asunnon luotettavasti. Eivätkä nämä suomalaisten vuokraamat asunnot edes ole kalliita - tiedätkö hintatason??

Olen itse majaillut tässä kyseisessä asunnossa pitkän viikonlopun verran perheeni kanssa ja kyllä uskallan väittää, ettei yhtä laadukasta asumista saa juuri halvemmalla mistään. Ainakin perheellisen (miksei muidenkin) kannattaa ehdottomasti vuokrata tällainen varustettu asunto, jossa on kaikki arjen "helpotukset" - hotelliin ei kannata mennä kuin pakon edessä.
        Jos uudestaan vielä joskus vierailemme Budapestissa tämä asunto on ykkösvaihtoehtomme.

• saa vuokrata
        2+2 kirjoitti:

Kyllähän Budapestista saa majoituksen vaikka kuinka halvalla, mutta itse en ainakaan niihin menisi.
        Suomalaiselta kun vuokraa saa varmimmin suomalaisen mittapuun mukaan varustetun laadukkaan asunnon luotettavasti. Eivätkä nämä suomalaisten vuokraamat asunnot edes ole kalliita - tiedätkö hintatason??

Olen itse majaillut tässä kyseisessä asunnossa pitkän viikonlopun verran perheeni kanssa ja kyllä uskallan väittää, ettei yhtä laadukasta asumista saa juuri halvemmalla mistään. Ainakin perheellisen (miksei muidenkin) kannattaa ehdottomasti vuokrata tällainen varustettu asunto, jossa on kaikki arjen "helpotukset" - hotelliin ei kannata mennä kuin pakon edessä.
        Jos uudestaan vielä joskus vierailemme Budapestissa tämä asunto on ykkösvaihtoehtomme.

vaikka keneltä, vaikka minkälaista ja -hintaista, mutta on nyt ihan pakko mainostaa aloittajan asuntoa. On kyllä parhaiten varusteltu yksityinen loma-asunto missä olen koskaan ollut. Ja aivan upealla paikalla. Viime kesänä naapurissa vielä rakennustyö kesken, mutta on ehkä nyt jo valmis. Eikä haitannut ko. asuntoa mitenkään, koska asunnon suunta oli valmiille sisäpihalle ja parvekenäkymä tosiaan Tonavalle ja Margitin saarelle. HEVin asema kivenheiton päässä eikä ratikalle ja metroonkaan pitkä matka ollut. Omistajalta saa hyviä vinkkejä ja opastuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37