onko laatu vehe ase ainaki nousi hyvin poskelle ja oli muutenki näppärän tuntunen kiitos vastauksista jo etu kätee
marocchi a12 puolari
10
3770
Vastaukset
- Jölökky
ite oon metsästelly yhden kauden verran ja hyvin pömissy.,.. suosittelen ostoa. 5 makasiiniin ja 1 piippuun
- Tom Turkey
Karvakäsien tekemä. Ei välttämättä tarkoita mitään, mutta herää kysymys kestävyydestä?
- n_ik_o
joo tiedätkö millä se makasiini on rungossa kiinni onko jengoilla et osais ottaa sen rajoitin palan pois sieltä
- * tulee*
Sitä viisi makasiinissa saat sitten hartaasti selittää, kun liikkuvan poliisin setä tarkastaa aseen. Ja sakkoa taitaa olla vähin seuraamus. Kannattaisi laittaa jonkinmoinen rajoitinpulikka paikalleen jos kerran metällä käyt.
- Narukerä 1954
* tulee* kirjoitti:
Sitä viisi makasiinissa saat sitten hartaasti selittää, kun liikkuvan poliisin setä tarkastaa aseen. Ja sakkoa taitaa olla vähin seuraamus. Kannattaisi laittaa jonkinmoinen rajoitinpulikka paikalleen jos kerran metällä käyt.
Marocchin puolari on iatalialainen laatuase. Aliarvostettu meillä Suomassa. Mulla on benelli ja marocchi. Jälkimmäinen on kevyempi ja näppärä peli. Esim. naiselle ja alottelijalla. Näillä palstoilla keksustelu pyörii aseen ympärillä.
Ampumataito se on joka riistan reppuun tuo. Panosten lukumäärä on aivan sam asia kuin auton mittarilukema. Milloin ja missä ajat 300 km/h. Panoksia voi laittaa makasiinniin laillisen määrän.
Unohtakka paskajorinat ja keskittykää oleelliseen. - p.aholaenen
Narukerä 1954 kirjoitti:
Marocchin puolari on iatalialainen laatuase. Aliarvostettu meillä Suomassa. Mulla on benelli ja marocchi. Jälkimmäinen on kevyempi ja näppärä peli. Esim. naiselle ja alottelijalla. Näillä palstoilla keksustelu pyörii aseen ympärillä.
Ampumataito se on joka riistan reppuun tuo. Panosten lukumäärä on aivan sam asia kuin auton mittarilukema. Milloin ja missä ajat 300 km/h. Panoksia voi laittaa makasiinniin laillisen määrän.
Unohtakka paskajorinat ja keskittykää oleelliseen.sanokeepa rehellisesti joku joka omistaa kyseisen torrakon,että tekeekö sillä mitään.lähteekö kaikki mitä makasiiniin on änkketty?ettei tarviis sitten iltalennossa kiroilla.vae pitääkö pistää pöytään puoletenemmän euroja ja ostaa benelli,meinaan vaan ettei tarviis pettyä.aselehtien arvosteluihin ee kyllä ole luottamista,toineen kehuu,toinen haukuu että on lataushäiriöitä.tiiä noista sit.
- rotwailer
Hieman myöhässä keskustellun, mutta! Marocchi ase tehtaana on vanhempi, kuin Benelli! Eli kokemusta varamasti on. Itsellä Si12 ja olen todella tyytyväinen. Aseen mukana tulee säätöpalat joilla jokainen saa aseen varmasti mieleisekseen. Ase on lisäksi todella kevyt, itse arvostan tätä paljon kun päivän kulkee metsässä. Nyt vaimolle tulee vastaava kaasumäntä toiminen ase 20/76 painoa 2,6. Katysotaan kuinka tuo pelittää, jos itselle ottaisin jossain vaiheessa samanlaisen.
- marocchi1_2
Yllättävän hyvä ase hinta laatusuhde varmasti kohdallaan,
SI 12 :lla jotain 150 laukasta eikä kertaakaan häiriöitä
Kevyt, jämäkkä, ja osuukin vielä..eikä rekyyli paha magnumeillakaan
tosin sinne lippaaseen ei mene viittä vaan 3 jos ottaa rajottimen pois.
benelli/beretan ostajalle varteen otettava vaihtoehto
takuu 2vuotta, benellillä 10v? - a12 gold 3vuotta
a12 on kaasumäntänen turkissa tehty puolari. Jos ette usko niin katsokaa turkissa tehdyn weatherby sa08 puolarin sisuskaluja ja verratkaa omaanne. Si 12 on italialainen.
- Kyllä se on italiast
Itselläni on ollut reilun vuoden Marocchin a12 puolari ja ei mitään ongelmaa. Ase tekee hyvää kuviota ja on todella helppo ottaa tähtäykseen. Omassa aseessani lukee kyllä selvästi että Made In Italy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236