Oletteko lukeneet Jukka Parkkisen kirjaa (en ole varma menikö kirjailija oikein) Onnenpoika ja Pelienkeli??
Kertokaa mielipiteenne, kiitos! ^^
Itse pidin kirjasta toooosi paljon, se on yksi suosikeistani. Kerronta oli sujuvaa ja juoni yllättävä... :D
Onnenpoika ja Pelienkeli
7
2455
Vastaukset
- Lukijaneito
Jooh, tää tuli luettua yläasteella, ns.pakollisena kirjana.. Tykkäsin itse myös kovin, ja tullut luettua uudestaankin sen jälkeen =)
- MrAlluMies12344568
Aivan täyttä paskaa ime kyrpääs saatanan lumppu
- Anonyymi
MrAlluMies12344568 kirjoitti:
Aivan täyttä paskaa ime kyrpääs saatanan lumppu
no tää
- Juuu....
Me luetaan kyseistä kirjaa nyt koulussa pakollisena luettavana ja omasta mielestäni kirja on iha hyvä ja vähän erillainen kuin muut tavalliset lasten kirjat...(:
- kp
kuuluu parhaimpiin lukemiini kirjoihin, suosittelen!
- asdfqy
kp kirjoitti:
kuuluu parhaimpiin lukemiini kirjoihin, suosittelen!
Tällästä paskaa ei oo tullu koskaan luettua..
- luinkirjan
tuli just itse luettua pakollisena koulun takia ja oli yllättävän hyvä. loppu oli shokeeraava ja liian rankka verrattuna kirjaan muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224