siitä missä saisi laitettua pääkaupunkiseudulla kuorma-auton kylkiin liikkeen nimen?
Onko tietoa...
nadeka
5
1142
Vastaukset
- tuota..
teippifirma? Mainostoimisto?? Google???
Haku sanoilla "teippaus pääkaupunkiseutu" tuotti 1430 tulosta ajassa 0,30 sekuntia.- ????????????????????
En jymmärrä kuklee????????
- vaikka
???????????????????? kirjoitti:
En jymmärrä kuklee????????
tussilla.
- hyvät teipit
suosittelen Tony Lassas Oy. Porvoo. Tekevät teipit ja jos ovat isot niin asentavatkin ne. Se on ammattifirma, tosin kiireisiä. Jos teipit ei ole isoja niin teippaa itse.
- liuhuletti
minä menisin porvoon ohi ja loviisan teollisuusaluelle,ellei ole virma muuttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201