Sinkkuelämää!

Pian täällä!

6

2702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurettavat?

Taidat itse olla naurettava.

• minätuoltajostain

mä en kans ymmärrä että miten niin ne on naurettavat? sehän on ihan ymmärrettävää, että siitä elokuvasta ei haluta levitykseen minkäänlaista ennakkomateriaalia. ne haluaa pitää kaiken salassa. mun mielestä turvatoimet on just sellaset ku pitää, eikä mitään mainosta.

• Lontoon_trendit

Itse en ole koskaan narahtanut katsomaan Sinkkuelämää. Tuntuu jotenkin liian amerikkalaiselta saippualta, ja henkilöhahmot liian vierailta. Täydelliset Naiset sen sijaan on mielestäni todella hauska saippuasarja.

Valitettavasti elokuvien ensi-illoissa täytyy turvatoimien olla kovat, sillä kiinalainen mafia myy piraattikopiota elokuvista, jotka eivät ole vielä ehtinyt edes DVD vuokraamoihin. Kyseessä on miljoonien eurojen bisnes. Suurin osa noista piraateista on kuvattu suoraan valkokankaalta elokuvateattereiden ensi-illoissa. Niissä saattaa näkyä jonkun edessä istuvan päälaki, ja kuulua yleisön yskiminen tai puheen porina. Lontoossa saa melkein joka pubissa ostaa 5 piraattia 10 punnan hintaan (n.13 eur).

• Sinkkuelämää...

..ilmestyy DVD:lle? Itse en oikein migreenin takia voi leffateatteriin mennä, mutta kyllä mun odotus palkitaan. Katson elokuvan sitten, kun se ilmestyy Dvd:lle :) Kiitos, jos joku osaa sanoa ees jotain milloinkohan se ilmestyy :)

• CSCM

Malta nyt vaan kiltisti odottaa.
        Antaa nyt leffan tulla ensin edes elokuvateattereihin.
        Kylla se sielta sitten varmasti mahdollisimman pian tulee dvd-levitykseenkin, etta varmasti saadaan ihmisilta rahat pois.

• lemppuleeena

Carrie menee lopussa mr bigin kanssa naimisiin ja samantha eroaa jerod smithistä. Miranda meinaa erota miehestään ku mies pwttää mutta palaavaat yhteen ja charlotte tulee raskaaksi ja synnyttaa lapsen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37