Xeper?

Teenkö sitä?

Voiko joku selittää mitä tämä olevaksi tuleminen on? Eikö setiläiset ole olemassa olevaksi tulematta vai mikä tulee miksi häh?

BTW eikö täällä voisi olla erillistä palstaa setiläisyydestä niin ei satanismiin tarvitsisi......

7

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töriset!

Ehkä jotkut ihmiset eivät tunne olevansa olemassa ilman jotain xeperiä, mutta siinä olet kyllä oikeassa, että setiläisyys ei kuulu tälle palstalle vaikka onkin eronnut Saatanan Kirkosta, sillä setiläiset itse nimenomaan sanovat etteivät ole satanisteja.

• UbuntuOSftw

Itsekehitykseenhän se liittyy... sellaisia asioita jotka tekevät itsestä toimivamman ja voimallisen tekijän maailmassa. Näin ainakin olen asian ymmärtänyt.

• Pulsittii

Oikeasti Xeper ei tarkoita mitään (keksitty sana) ja olevaksi tulemisen päämäärä on saada lisää vuosimaksun maksajia.

Kyl kyl on satanismi kuitenkin se todellisten individualistien ja älykköjen uskonto en kyl haksahtaisi muuhun.

• Förtdra
        Pulsittii kirjoitti:

Oikeasti Xeper ei tarkoita mitään (keksitty sana) ja olevaksi tulemisen päämäärä on saada lisää vuosimaksun maksajia.

Kyl kyl on satanismi kuitenkin se todellisten individualistien ja älykköjen uskonto en kyl haksahtaisi muuhun.

Kiitos helvetin hyvistä nauruista. En ole setiläinen, mut sen verran jo ihan yleisesti saatavilla olevan informaation perusteella tiedän, että kirjoittamasi on todella pahasti pielessä.

Olet selvästi todella älykäs ihmiseläin, ihmiskunnan eliittiä :D

• Kyl kyl
        Pulsittii kirjoitti:

Minäkin olen niin älykäs individualisti että uskon kaiken mitä sanot vaikka et väitteitäsi mitenkään perustele!

Jos pitäisi valita, ryhtyisin varmaan setiläiseksi jo pelkästään siksi ettei tarvitsisi myötähävetä tuollaisia "eliitti" apinoita

• Pulsittii
        Förtdra kirjoitti:

Kiitos helvetin hyvistä nauruista. En ole setiläinen, mut sen verran jo ihan yleisesti saatavilla olevan informaation perusteella tiedän, että kirjoittamasi on todella pahasti pielessä.

Olet selvästi todella älykäs ihmiseläin, ihmiskunnan eliittiä :D

Yleisessä jaossa oleva matsku on tietenkin setin temppelin mainoksia mutta usko vaikka cocacolapukkiin minun puolesta...

• Pulsittii
        Kyl kyl kirjoitti:

Minäkin olen niin älykäs individualisti että uskon kaiken mitä sanot vaikka et väitteitäsi mitenkään perustele!

Jos pitäisi valita, ryhtyisin varmaan setiläiseksi jo pelkästään siksi ettei tarvitsisi myötähävetä tuollaisia "eliitti" apinoita

Osuiko arkaan paikkaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe