Hei ihmiset!En tiedä tuliko oikeaan osoitteeseen tämä viesti,mutta koetetaan,josko minua onnistuisi,elikkä etsin OONAA pitkäkarvaista saksanpaimenkoira narttua..Koira on paperiton ja pitäisi asustella jossain KUOPION suunnalla näillä näkymin..koira kiinnostaa mua sen takia,koska OONA on mun oma kasvattama ja OONA olisi nyt 6v.ja risat...Minulta itseltäni kuoli OONAN äiti vastottain ja kiinnnostaisi tietää näin kasvattajana mitä OONALLE kuuluu,onko edes elossakaan ja jos mahdollista,niin haluaisin nähdä oonaakin joskus...
Etsinnässä pitkäkarvainen OONA saksari narttu!
katja
2
676
Vastaukset
ymmärtänny väärin että oikeet kasvattajat ei sais paperittomia myydä vai onko se vaan urbaani legendaa?
- on allekirjoittanut
Kasvattajasitoomuksen ei saa myydä paperittomia koiria. Periaatteessa kasvattaja ei saa edes hoitaa paperitontapentuetta. Käy katsomassa kasvattajalle annetut säädökset ja asetukset kennelliiton sivuilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576