Terve
Oletteko harrastaneet senttihuutokauppoja, kuten fiksuhuuto.fi?
Itse olen voittanut tavaraa fiksuhuudosta yli 2000e edestä, tosin
onhan minulla huutoihinkin mennyt rahaa mutta se on vain murto-osa
voitoistani. Suosittelen teitäkin koittamaan.
Senttihuutokaupat
2
556
Vastaukset
- Huijauksen uhriksi omaa tyh...
Taidat olla senttihuutokauppias itse, kun puolustelet näitä kauppoja.
Olen itse sortunut ostamaan ison kasan huutoja ja istunut päivän netissä, mutta kaupat kestävät päivätolkulla ja myyjän kassa kasvaa.
Esim huutomaksu 1,oo euroa/huuto.
Matkalahjakortti arvoltaan 1000,- euroa on nyt huudettu jo yli 200,- euroon. Siihen on arviolta kulunut 20000 huutoa x 0,01. Myyjä on jo saanut tästä tuotteesta noin 20.000,- euroa. Eikös tällainen muka ole HUIJAUSTA ja luulisi olevan RIKOLLISTA toimintaa vai on Suomessa tällainen huutokauppa sallittua?? - suomiboe
onhan sitä tullu kokeiltua noilla ilmaishuudoilla ja tuli voitettua ilmanen n.300e partakone :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407