Kyl Ukraina voittaa!

jeee ukraina

EI vois olla mahdollista että joku muu maa kun Ukraina voittais.Ukrainan esittäjä osaa näyttää biisin hyvät puolet.Hän tuo biisillään valoa koko Euroviisuihin.Jos aiot äänestää kannattaa äänestää Ukriana

22

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fljhx,kfjf

ukraine ihan paras !

• Teemupauli

Ai..minä olen ollut siinä käsityksessä että Euroviisut ovat laulukilpailut eikä mielestäni politiikka kuulu Euroviisuihin.Pitäisi olla erikseen poliittisten laulujen laulukilpailu.

• samaaa
        Teemupauli kirjoitti:

Ai..minä olen ollut siinä käsityksessä että Euroviisut ovat laulukilpailut eikä mielestäni politiikka kuulu Euroviisuihin.Pitäisi olla erikseen poliittisten laulujen laulukilpailu.

mieltä!

• qsz

Venäjä vs Ukraina peli tästä voi tullakin. Turha väittää etteikö politiikalla ole vaikutusta tässä tilanteessa.

• Paulos

Mitäs tämä Ukrainan laulun ihannointi nyt on kuin muoti ilmiö?Koska ulkomaississa medioissa sitä hehkutetaan niin kyllä suomalaisissaskin pitää niin tehdä ettemme vaan olisi muita huonompia.

• baab

Ei siinä muuta ilmiötä tarvita, kuin että laulu on riittävän hyvä. Perinteisellä tavalla euroviisuballadi, mutta laulajalla erittäin vahva ääni ja hyvä äänenkäyttö. Miellyttävä kokonaisuus värejä myöten. Tietenkään tämä kappale ei oikein toimi muualla kuin euroviisuissa, eli mistään radiosoitettavasta "hitistä" ei tietenkään ole kysymys.

Jos Ukrainalla olisi huono kappale, ei ketään kiinnostaisi sen mahdollinen poliittinen viesti.

Ja en yhtään pistäisi pahakseni, jos Suomesta joku tekisi vastaavan. Ei tarvi edes ottaa kantaa mihinkään, pärjäisi musiikkina muutenkin.

• Ihanaaollavapaa

Suomessakin on sentään vielä ihmisiä, jotka eivät ole Venäjän nöyristelyllä peloteltuja.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=jnYffMEGhOQ

ei kun ukrainan nöyristelylle!

Hyvä kun tuot asiaa etkä roskalehtien ja ylen annon nöyristelevää alistuvaa valheella kuorrutettua tarinaa suomalaisille.
        Zelenskyi on miljardööri - ja mitä antanut kansalle - ei mitään koskei pidä ukrainalaisia selkeästi omana kansana ja on asuntoja ja lomaluxusasuntoja jo monessa maassa.
        Rahaa on pankeissa ja kalliita ostoksia tehty suomalaistenkin verorahoilla joita on pumpattu tuonne korruptiomaahan.

• Pity

Jos kerran Euroviisut menevät tällaiseksi politikoinniksi niin ensi vuonna Suomi voisi laittaa edustuslauluksi sellaisen kappaleen jossa otetaan kantaa Syyrian pakolaisiin

• baab

Jos se Syyrian pakolaisista kertova laulu on laulettu noin hyvin kuin Ukrainan tämänvuotinen, niin erinomainen idea.

• p9öoiyukb

Ukrana oli paras, niin kuin arvelinkin.
      Minun mielestäni Ukrainan laulussa ei ollut poliittista sanomaa.
      Sehän kertoi tarinaa menneiltä ajoilta, tarinaa joka oli vieläpä totta.

• Totuusvoittaa

Niin, jos historiallisen totuuden kertominen laulun sanoissa on politiikkaa, niin kylläpä on ihmisillä kapeat raamit elämässä.

• Portinvartija

Ukron esitys oli melodialtaan todella surkea tekele,joka on sanoitukseltaan täysin Euroviisujen sääntöjen vastainen,koska poliittiset kannanotot ovat kiellettyjä.
        Tataarit toimivat vuosina 1941-1944 natsi-Saksan apureina osallistuen siviilien murhiin Krimillä.Kansanmurhat eivät jää rankaisematta.

• viisukatsoja

Ei todellakaan ollut surkea, vaan vahva ja tunteellinen, erityisen taidokkaasti laulettu. Kerrankin hyvä kappale voitti, ilman kaupallisten tahojen intressejä.

Älä sitten ota politiikkaa esille, ellei niillä ole mitään tekemistä mielipiteesi kanssa.

• KakkuPille

Turha selittää mitään mistään sääntörikkomuksesta, euroviisujen säännöissä nimenomaan sanotaan selvästi että mitään politikointia ei sallita mikäli se ei kohdistu Venäjään.

• stockwitus

Isisin kaupungissa tark`ampujat tihuloivat vapaita ihmisiä.

• qweras

Tämä on fakta että Viisuissa oli tänä vuonna vahva poliittinen lataus, sillä Venäjä yritti estää Ukrainan edustajaa Jamalaa esittämästä kappalettaan 1944. Kappale kertoo ajasta, jolloin Josif Stalin pakotti satoja tuhansia tataareja pois kotoaan Krimiltä, alueelta, joka on viimeaikaisten poliittisten tapahtumien seurauksena liitetty Ukrainasta osaksi Venäjää

• Kbkbkbkkb

Suomalaisetkin voisi laittaa edustajakseen somalikuoron jouka lauaa suomekai - olen soumalainen...

Alkaakohan irtoamaan poliittisia säälipisteitä

• tyfytfj

eri puolella eurooppaa asuu somaleita, mutta pelkillä somaleitten äänillä ei voiteta kilpailua.

• Anonyymi

Ai että voittaa - kuule kyllä lehdellä soittaa - se on jo tuhoutunut kuin Suomen talouskin tukiessaan natseja ja pistäessään pakotteita talon perustuksia pitävälle Venäjälle.

Kurskin rippeessä olevat ukrainalaisjoukot ja ulkolaiset palkkasotilasrikolliset ovat olleet pussitettuina ja kärsineet nyt mittavimpia menetyksiä mitä Kurskissa on nähty. Jos ei antautuneet, ei paluuta kotiin ollut enää...

https://www.youtube.com/watch?v=jzpCNEdTazc

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58