Mun tekis kauheesti mieli saada miestä.. :) Etenkin peppuseksistä oisin tosi kiinnostunu. Mut ei kukaan mies halua mua!, Ainakun oon baarissa tai ylipäätänsä missään missä on miehiä, koitan vihjailla(mm. tissiherutus, kiimainen katse :D) niille, et tulis iskeen mua. Olisin niin helppo..! :P mut ei ne vaan tuu!, ja ite en kehtaa mennä tekee alotetta ku oon vaan niin ujo!!
Onko mun vartalossa jotain vikaa???!! vai missä,, naamaan oon tosi tyytyväinen. Oonko liian läski vai onko tissit liian pienet? Mikä mussa on vikana?!!?! :P auttakaaaa. video musta puolialasti..(joojoo oon nolo.. :s) sanokaa pliis mikä mus on vikana.. http://www.youtube.com/watch?v=_b9k4rO3ej4
Pitää varmaan pian mennä ostaa dildo, jos ei sitä miestä ala tuleen.. :D
Haluisin peppuun patukkaa mut.........
7
5144
Vastaukset
- ei vikaa!
Ei sus oo mitään vikaa. Tissis on just sopivan käteensopivat ja kyllähän naisella nyt niitä muotoja kuuluu ollakkin! Ehkä vähän voisit sheivailla noita karvoja? pois, niitä on jopa vähän liikaa mun makuun.
- pupunen
ongelmanasi on selvästi tuo yksinpuhelu, tai puputus, kuten sitä myös nimitetään. korvillekin voisi keksiä terhakkaamman asennon
Otappa yhteytä osoite galleriassa
- panisin peppuu
aijaijaij aah
- Herra35
mä voin panna sua peppuun jos et kerta muille kelpaa :)
- Karvainenkani
Ajele vähä noita karvoja pois jos ne sitte tulis sun luo..?
- mikaelos
mistäs päin oot? voi olla että vois tullakkin pitää sua hellänä, joka reikään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144