Kyllä hävetti

bhbuhb

Kyllä sai hevijuntteja taas hävetä. Onneksi kaikki on ohi. Kaikkihan meni munilleen, kun hevi-urpot olivatkin vetämässä keskikaljaa, eikä äänestämään ehditty toisin kuin alkukilpailussa. Uudelleen lämmitetty kaurapuuro ei ole koskaan hyvää...

14

2899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kijlhjgh

Se on ihan höpö, se on ihan löpö joka leikistä suuttuu, liru laru loru, piru paru poru, rakki riidaksi muuttuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hah....................

Joo, juokse järveen!!!!!!!!! Teräsbetoni oli hyvä, loistavasti suoritui euromoskan keskellä.

• ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ
        Hah.................... kirjoitti:

Joo, juokse järveen!!!!!!!!! Teräsbetoni oli hyvä, loistavasti suoritui euromoskan keskellä.

Nii just Teräsbetoni oli aivan mahtava!Eikä ne oo mitää junttei,vai pitäiskö sinne lähettää jotain hemmetin ylimielisiä räppäreit?

• haahaasulle

just

• rewqouqw
        Hah.................... kirjoitti:

teräsbetoni on hyvä

• Miihis

Miksi et itse heitä euroviisukeikkaa? Sun housuissa taitaa olla hevarit, etkä siksi uskalla?

Mää mietin oikeesti heavyn salattuja lokeroita. En nää, kuin ikäloppuja mielikuvituksettomia äijiä, jotka mukatietää, mikä on hyvää musaa.
      Tottakai musassa on hyvää ja huonoa, mut aika kornia on jauhaa mitä sattuu, kun ei itse parempaan pysty.

• eri syystä

Hävetti todella kreikan wannabe-shakira-barbi-idols-typy.. Venäjän voittoa en myöskään tajunnut, täysin sisällötöntä sontaa, hyvännäköinen mieslaulaja ja pari julkkua vieressä, ja se riitti voittoon?! Latvia oli paras, espanjakin nauratti. Teräsbetoni oli aivan mahtava ja erilainen verrattuna muihin. Ranskan esitys sai menemään vessaan yökkäämään..

• oimo

Joo ja ens vuonna sitten taas joku uudelleen lämmitetty junttihevipoppoo edustamaan Suomea.

• ideoita?
        oimo kirjoitti:

Joo ja ens vuonna sitten taas joku uudelleen lämmitetty junttihevipoppoo edustamaan Suomea.

No mitäs sä sitten ehdottaisit? Kari Tapio tai Cristal Snow (hahhahhaa) olisi ilmeisesti olleet sun mielestäsi paremmat vaihtoehdot? Eipä olisi ainakaan ollut pelkoa finaaliin pääsystä ...

• hävettää se,

että Suomessa on niin paljon sunlaisiasi urpoja.

Teräsbetoni veti loistavasti eilen illalla, ja mä ainakin olen siitä porukasta ylpeä, vaikka muu Eurooppa ei älynnytkään antaa montaa pistettä. Jarkon ääntä voisin kuunnella päiväkausia putkeen ...

• kjhkjh

..että sinä olet yksi näistä junttiurpoista. Ei tuota eunukin ääntä muuten voisi kuunnella. Aivan he-le-ve-tin huono.
        Ei siinä mitään, jos juntit pysyisivät täällä, mutta kun pitää lähteä Suomen mainetta maailmalle pilaamaan.

• Jos uskallat!

Jos ei kelpaa, ei tarvii kuunnella! Jos laulat ite paremmin ni mee ite lavalle heilumaa!
      Mun mielest TB on tosi hyvä bändi, euroviisuista viis!!
      Suohan tässä saa hävetä! Ei TB nyt voi kauheen huono olla ku kerta kisoihin pääs!!
      (Ihmiset vetää kaljaa jos et tienny!)

• teräksen varjo

hävetä, nämä soturit hoitivat esiintymisen hienosti kotiin. Sanoisin, että ulkonäöllisesti nämä miehet olivat ykkösiä. Silmä lepäsi meidän sotureissa.

• dddddddddddddddddddddydd

luuseri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe