Daewoon puolella?

renttu

Ihme juttu miten näillä foorumeilla pääsääntöisesti haukutaan Daewoota. Miksi? Onko jollain todella tietoa auton kestävyydestä ym. Epäilen? Olen varma että negatiivinen asenne johtuu pelosta. Uusi auto merkki ja vielä korealainen. Tekeepä vielä kodinkoneita, laivoja, sateliittien osia, maansiirtokoneita, kuorma-autoja ym. PAKKOHAN SEN ON OLLA HUONO. Samalla unohdetaan että puolalaiset, venäläiset ym "heikon laadun maat" kasaavat suomnkin markkinoillamyytäviä Fordeja, Renaultteja ym. Unohdetaan myös että Mitsubishikin valmistaa televisioita maansiirtokoneita ym. En usko että Daewoo on huononmpi kuin muut. Todistakaa muuta

4

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin kaloksen

Ostin Kaloksen 1,4 moottorilla ja nyt takana 12000km ilman pienintäkään ongelmaa. Vertailu kohdaksi voin ottaa perheemme toisen auton Toyota Avensiksen vm 02. Avensiksella on nyt ajettu 30 000km ja ongelmia on riittänyt. Ennen kuin 5000km tuli täyteen autoon piti vaihtaa happianturi, älyboxi sekä laturi. 15000km mittarissa ja vasemman puoleisen sisemmän vetonivelen tiiviste petti ja valutti öljyt laatikosta pihalle. No korjaamolle jälleen jossa selvisi myös oikealta puolelta kuuluva kolina. Vakaajatankohan siellä oli löystynyt kiinnikkeistään. Seuraavat 10tkm menivätkin mukavasti mitä nyt ajoittaisia pieniä käyntihäirijöitä jotka tulivat ja katosivat hyvin mystisesti. Nyt olisi taas remontti tiedossa. Auto on alkanut kuluttamaan takapään polttimoita oikein urakalla. No onneksi menee vielä takuuseen. Olen ollut ennemmän kuin tyytyväinen Kalokseen ja tiedä vaikka vaihtaisin tuon Avensiksen Evandaan. PS. BMW tekee myös mm imureita.

• Niilo Nubira

Daewoon laatua en epäile pätkääkään, mutta miten ihmeessä tuon auton nimi lausutaan a) koreaksi, jos sellaista kieltä yleensä on ja b) englanniksi?

• Dewuu

Se on siis DEVUU

• kilroy

kävi koeajamassa tuon evandan jospa vaihtaisin peugeot 406sen siihen mutta oli suuri pettymys, kyllä peugeot on valovuosia edellä tuosta evandasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe