Erikoisen näköinen linja-auto
7
2426
Vastaukset
- voi voi
mutta menköön.
- tahtoo...
Tuollainen olisi makeata pysäyttää Tupoksen pihaan ja ruveta iltatoimiin... kera koko perheen.
- RocciWaari
Olishan tuo leuhka peli jollekin bändille keikkabussiksi.Miten lie auton kilpiin saaminen täällä Härmässä...
- Katsastaja..
Kyllä saa kilpiin!
- tuo minusta
Katsastaja.. kirjoitti:
Kyllä saa kilpiin!
näyttää,mutta en ole insinööri,varsinkaan diplomi.kyllä sen täytyy olla linjabiili jos täällä joku niin väittää.
- kumitossu
yksi ainakin taitaa olla suomessa liikenteessä..tiedä sitten onko vedoissa mutta yhden olen bongannut reissulla..suomen kilvet..tosin ei vasikkaa perässä..punainen taisi olla väriltään..
- sisään kurkannut
Tuo todellakin on nivellinja-autoksi rekisteröity. Olen kerran messuilla sinne ohjaamoon/matkustamoon kurkistanut. Traileri on kuulakehällä kiinteästi asennettu eikä siis vetopöydällä. Ainoa mikä tulee eteen Suomessa on tuo pituus, linja-auto ei edes perävaunun kera saa olla yli 18,75m. Tosin se ei liene amerikan temppu jos Närpiössä tuosta niistävät sen 45cm. Siinäpä nopeampaa rahtia kuskaaville peli, sillä saa sitten ajaa Suomessa 100km/h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211