Kesäkuu 1 päivä

Herätys kaikille!Ihana aurinkoinen kesäpäivä on alkanut ja sitä ei voi tuhlata nukkumiseen.

Raittiina rallatellen!!Lämmintä ja iloista kesää kaikille.Kohta on juhannus!!t pörri

38

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja halua raittiuteen

• Jos ei sitä omaa halua siihen raitistumiseen ole,niin ei kukaan pysty toista väkisin raitistamaan.
        Lisäisin vielä tuohon haluun ja yritykseen päättäväisyyden!Tolla päättäväisyydellä tarkoitan sitä,ettei heti jonkun vastoinkäymisen tai juomishimon iskiessä ensimmäisenä ole pulloa avaamassa.

Tietenkin juovia ihmisiä on monensorttisia,jotenka nuo edellä mainitut asiat eivät kaikkia pysty raitistamaan,mutta jospa vaikka joku raitistuisi noillakin keinoilla.Minuun esim.nuo keinot tepsivät ja suurena lisäapuna mulle ole tässä ketjussa mukana olo.

Toivottavasti sinun raittiina eläminen onnistuu,jos niin itse haluat:)

Taidanpa tässä nappasta kissan kainaloon ja siirtyä tohon terrassille:)t pörri

• Oolofi

Joku pörkele varasti eilen mun fillarin. Silti raittiina.

• lukinnut pyörääsi?Vaikka kyllähän nuo pyörät täällä tahtoo hävitä vaikka minkälaisilla vaijereilla niitä sitoo.
        No,nythän sulla on syytä olla selvinpäin.Eilen taisit johonkin kirjoittaa,että sulla on huono partakone.Nyt vaan sitten jätät kaljat ostamatta ja siitä säästyneillä rahoilla ostat uuden partakoneen ja pyörän:)

Oikeesti,tosi kurjaa kun se pyörä sulta varastettiin.Älä kuitenkaan kaljaa sen takia rupee ottamaan.Et sillä pyörää takas saa.t pörri

• Oolofi
        pörri.1 kirjoitti:

lukinnut pyörääsi?Vaikka kyllähän nuo pyörät täällä tahtoo hävitä vaikka minkälaisilla vaijereilla niitä sitoo.
        No,nythän sulla on syytä olla selvinpäin.Eilen taisit johonkin kirjoittaa,että sulla on huono partakone.Nyt vaan sitten jätät kaljat ostamatta ja siitä säästyneillä rahoilla ostat uuden partakoneen ja pyörän:)

Oikeesti,tosi kurjaa kun se pyörä sulta varastettiin.Älä kuitenkaan kaljaa sen takia rupee ottamaan.Et sillä pyörää takas saa.t pörri

Nyt ei voi juoda, kun on Antabush.

Pyörä oli pihallani, portti oli kiinni. Se joka sen varasti, ei ollut edes laittanut porttia takaisin kiinni pois lähtiessään. Ei mitään käytöstapoja enää nykyään.

Olen minäkin varastellut, mutat en nyt kehtaa kenenkään pihalta suoraan mennä. Saatana.

• qeogqeo
        Oolofi kirjoitti:

Nyt ei voi juoda, kun on Antabush.

Pyörä oli pihallani, portti oli kiinni. Se joka sen varasti, ei ollut edes laittanut porttia takaisin kiinni pois lähtiessään. Ei mitään käytöstapoja enää nykyään.

Olen minäkin varastellut, mutat en nyt kehtaa kenenkään pihalta suoraan mennä. Saatana.

kotivakuutus korvas mul yli puolet fillarist ku pöllittii lukittuna kämpän edestä. mult o tähän mennes 3 fillarii lähteny, rangaistuksena varmaan siitä kun kerran nuorempana pöllisin yhden lukitsemattoman pyörän baarist lähtiessäni.
        hobbyhallilt osamaksul joku halpafillari sit taas.

• qeogqeo kirjoitti:

kotivakuutus korvas mul yli puolet fillarist ku pöllittii lukittuna kämpän edestä. mult o tähän mennes 3 fillarii lähteny, rangaistuksena varmaan siitä kun kerran nuorempana pöllisin yhden lukitsemattoman pyörän baarist lähtiessäni.
        hobbyhallilt osamaksul joku halpafillari sit taas.

mieleeni tällänen tapaus jostain 80 luvulta.Mulla oli sellanen vanha pyörän lousku ja salaa toivoin että sen joku varastaisi jotta saisin uuden. Ja niinhän sen sitten joku siitä eräänä yönä nappasikin.Enpä vaan kuitenkaan päässyt pyörästä eroon.
        Mieheni meni muutama päivä tapahtuneen jälkeen lähi Alkoon,niin eikös vaan pyörä ollut siellä Alkon edessä,ja mieheni nappasi pyörän auton takaluukkuun ja toi kotiin.Eipä tullut kukaan hänelle perään huutelemaan,et minne viet sitä:)

Hyvää kesää!

• Oskari2

Heräsin siihen, kun huusit herätyksen kaikille. Ihan mukavaa heräillä tällaisina aamuina, kun ei ole krapulaa ja aurinko on jo melko ylhäällä.

Se on taas grillauspäivä. Turun sinappia ja voileipää mukaan. Niin ja siten lähdevettä.
      Se on sitten siinä. Ihminen osaa tehdä nautinnollisia hetkiä pienistäkin asioista.
      Ennen oli muka nautinto, kun tungeksi nenänsä konjakkilasiin ja söi jotakin sellaista, jota kukaan ei osannut lausua. Kuviteltiin, että sen täytyy olla hyvää, kun sillä on niin hieno nimikin.

• Hieno nimi ja mitä kallimpaa niin sitä parempaa,mukamas.
        No,mulle ei kyllä konjakit maistuneet. Valkkaria ja lonkeroa pääasiassa join.Niilläkin sain pään sekaisin ja tulihan tuota joskus väkevämpiäkin kiskottua.No,onneksi ne ajat ovat olleet ja menneet.

Kyllä mehu ja vesi on moninverroin parempaa.Nii,ja niistä ei tule krapulaakaan vaikka kiskoisi kaksinkäsin:)t pörri

• Oskari2
        pörri.1 kirjoitti:

Hieno nimi ja mitä kallimpaa niin sitä parempaa,mukamas.
        No,mulle ei kyllä konjakit maistuneet. Valkkaria ja lonkeroa pääasiassa join.Niilläkin sain pään sekaisin ja tulihan tuota joskus väkevämpiäkin kiskottua.No,onneksi ne ajat ovat olleet ja menneet.

Kyllä mehu ja vesi on moninverroin parempaa.Nii,ja niistä ei tule krapulaakaan vaikka kiskoisi kaksinkäsin:)t pörri

taisi olla joku Tapiola-Garden, taikka sinne päin. Menin illalla syömään ja luin ruokalistan huolella. Tarjoilija antoi siihen toimitukseen kiitettävästi lisäaikaa.
        Olin jo vähän maistissa ja ympärilläni tuoksui konjakki ja kalliit hajuvedet.
        Suljin kalliista nahasta tehdyn kannet ja kysyin kuuluvalla äänellä, että olisiko teillä lihapullia.
        Tarjoilijan pokka ei pettänyt vaan ilmoitti että kyllä niitäkin saa ja sanoi vielä hinnankin.

Sen tilauksen ansiosta lasku tuli aina, kun jotakin tilasin, vaikka silloin oli tapana, että maksetaan silloin, kun lähdetään pois.

Tarjoilija arvioi, että ei taida olla varaa, kuin lihapulliin, vaikka minulla oli rahaa niin, että napit eivät menneet kiinni.

Ne hienot ihmiset, jotka tuoksuivat hajuvedelle ja konjakille, loivat halpamaisia katseita.

Kaikki johtui siitä, että en tietänyt yhtään hienoa ruoan nimeä, jota olisin osannut lausua oikein.

Lihapullat olivat hyviä ja ilta kivaa, ainakin siihen asti, kun muistin.

• Kukkakeiju

Raittiina minäkin.Kesä kauneimmillaan...

• pörri.1

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin sinulla on menossa aika alku vaihe raittiuden poluilla.Alku on aina hankalaa,olipa asia mikä hyvänsä.
        Sanonpa sinulle eräät sanat jotka minulle eräs palstalainen täällä sanoi silloin kun aloittelin raittiutta:
        Yritä jaksaa,pikkuhiljaa huomaat että päivistä kertyy viikkoja,viikoista kuukausia jne......Jotenkin noin se meni.Ja niitä sanoja en koskaan unohda.Olen kyllä muutoinkin saanut täältä palstalta tukea valtavasti.Siitä Kiitos kaikille!!

Tsemppiä sinulle!t pörri

• Oolofi
        pörri.1 kirjoitti:

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin sinulla on menossa aika alku vaihe raittiuden poluilla.Alku on aina hankalaa,olipa asia mikä hyvänsä.
        Sanonpa sinulle eräät sanat jotka minulle eräs palstalainen täällä sanoi silloin kun aloittelin raittiutta:
        Yritä jaksaa,pikkuhiljaa huomaat että päivistä kertyy viikkoja,viikoista kuukausia jne......Jotenkin noin se meni.Ja niitä sanoja en koskaan unohda.Olen kyllä muutoinkin saanut täältä palstalta tukea valtavasti.Siitä Kiitos kaikille!!

Tsemppiä sinulle!t pörri

todellinen rock'n roll-mies kuten minä ei voi elää ilman huiggaa. Voi olla kyllä viikkokaudet koskematta väkijuomiin, mutat ajatus täydellisestä raitistumisesta on minusta lähinnä huvittava, epärealistisuutensa johdosta. Ja puhun nyt siis vain itsestäni. Onhan sellaisiakin imisiä jotka eivät ole koskaan maistaneetkaan viinaa, esim. edesmennyt Johannes Virolainen ja Matti Vanhanen tms. suurmiehet.

• Oolofi kirjoitti:

todellinen rock'n roll-mies kuten minä ei voi elää ilman huiggaa. Voi olla kyllä viikkokaudet koskematta väkijuomiin, mutat ajatus täydellisestä raitistumisesta on minusta lähinnä huvittava, epärealistisuutensa johdosta. Ja puhun nyt siis vain itsestäni. Onhan sellaisiakin imisiä jotka eivät ole koskaan maistaneetkaan viinaa, esim. edesmennyt Johannes Virolainen ja Matti Vanhanen tms. suurmiehet.

sepä onkin monasti "juju"juuri siinä ajassa.Eipä ollut minullakaan tarkoitus muuta kun viettää tipaton kuukausi ja oletin silloin jatkavani entiseen malliin törpöttelyä sen kuukauden jälkeen.Mutta minulle siitä tipattomasta kuukaudesta,niistä selvinpäin vietetyistä viikonlopuista jäi niin hyvä mieli,että se pisti minut ajattelemaan,että haluanko todella palata entiseen ja pilata vähät vapaapäiväni juomiseen.

Muutaman kerran vielä sen tipattoman kuukauden jälkeen join,mutta en siitä saanut minkäänlaisia hyviä fiiliksiä.Niinpä päätin yrittää koko juomisen lopettamista. Alkuun sitä monasti mietti ja pähkäili,että haluaako sitä olla raittiina vaiko ei,mutta mitä enämpi aikaa kului sitä enempi rupesin arvostamaan ja nauttimaan raittiina elämisestä.
        Nyt en tätä olotilaani vaihtaisi entiseen mistään hinnasta.
        Mutta kuten sanoit,jokainen tamplaa tyylillään.Mikä sopii mulle ei välttämättä sovi kaikille.Tsemppiä sulle kuitenkin.Sinä teet minkä itsellesi katsot parhaimmaksi elämäntavaksi:)t pörri

• Oolofi
        pörri.1 kirjoitti:

sepä onkin monasti "juju"juuri siinä ajassa.Eipä ollut minullakaan tarkoitus muuta kun viettää tipaton kuukausi ja oletin silloin jatkavani entiseen malliin törpöttelyä sen kuukauden jälkeen.Mutta minulle siitä tipattomasta kuukaudesta,niistä selvinpäin vietetyistä viikonlopuista jäi niin hyvä mieli,että se pisti minut ajattelemaan,että haluanko todella palata entiseen ja pilata vähät vapaapäiväni juomiseen.

Muutaman kerran vielä sen tipattoman kuukauden jälkeen join,mutta en siitä saanut minkäänlaisia hyviä fiiliksiä.Niinpä päätin yrittää koko juomisen lopettamista. Alkuun sitä monasti mietti ja pähkäili,että haluaako sitä olla raittiina vaiko ei,mutta mitä enämpi aikaa kului sitä enempi rupesin arvostamaan ja nauttimaan raittiina elämisestä.
        Nyt en tätä olotilaani vaihtaisi entiseen mistään hinnasta.
        Mutta kuten sanoit,jokainen tamplaa tyylillään.Mikä sopii mulle ei välttämättä sovi kaikille.Tsemppiä sulle kuitenkin.Sinä teet minkä itsellesi katsot parhaimmaksi elämäntavaksi:)t pörri

Eihän sitä tosiaan tiedä ikuna mitä tapahtuu ja mielikin voi muuttua.

Tänään ainakin olen raitis.

• Kukkakeiju
        pörri.1 kirjoitti:

Tsemppiä sinulle!t pörri

Kaunista päivää sinulle,mutta äläpä ala neuvoja jakelemaan noin vaan.Vielä sinullekin tulee monta "uutta alkua".Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle.

• Kukkakeiju
        Kukkakeiju kirjoitti:

Kaunista päivää sinulle,mutta äläpä ala neuvoja jakelemaan noin vaan.Vielä sinullekin tulee monta "uutta alkua".Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle.

Pörrille viestini tarkoitin

• Mikä mättää.
        Kukkakeiju kirjoitti:

Hei! Mikä vika hyvässä neuvossa, eli suunnitteletko ryyppäämistä, vai

• Oskari2
        Kukkakeiju kirjoitti:

Pörrille viestini tarkoitin

niin pinna oli todella tiukalla. Joka ikinen päivä olin sitä mieltä, että shefu on täysin paskiainen. Sanoin sen aina rohkeasti. Välillä tuli hiekkaa silmille ja välillä viestini poistettiin.

Pörri taisi olla ainut, jonka kanssa oli mahdoton saada riitaa aikaiseksi. Se ei loukkaantunut mistään.

Ymmärrän hyvin pinnasi kireyden. Päivä päivältä kaikki kuitenkin tuntuu paremmalta.
        Koita kestää!

Vaikka tuntuu lapselliselta sanoa, niin minullekin tästä palstasta oli suuri apu lopetukseen.

Minä lopetin samaan aikaan myös tupakoinnin, joten siinä oli kaksinkertainen tuska.
        Tulisikohan siitä lopetuksesta jo kohta kolmisen vuotta täyteen? En ole laskeskellut päiviä.

• Jenkanen

Raittiina ja aurinkoisena lähtee Jenkanenkin vaeltamaan kesäkuuta.

• meinaat repun selkään nakata ja etiäpäin lähteä tallustelemaan sinne minne nokka näyttää:)

Hyviä vaelluspäiviä sinulle.Muista tankkaus,ei kuitenkaan alkoholia.t pörri

• vee-e

noin se hujahti taas toukokuu entisten jatkeeks, sullakin tipaton kestää !

kesä alkakoon mutta ei alkoonkaan.
      vaikka hoitolaitosta suunnitellen, jos aika käy pitkäks.

ja kesäpäivän ajankohtainen kysymys , mikäs on suvivirren numero ?

• Juu,tipaton on kestänyt pikapuoliin 3 vuotta.Uskomattoman nopeasti on aika vierähtänyt.

Muistanpa hyvin ne höpinät silloin alkuaikoina sinunkin kanssa,kun milloin olimme mäkeälaskemassa ja milloin karannutta venettä etsimässä:)))Ja se hoitolaitoksen perustaminen kanssa:))Voi niitä juttuja.No,meitä ketjulaisiahan silloin juttujemme perusteella pidettiinkin jostain hoitolaitoksesta karanneiksi tai että olimme vahingossa päässeet jollekkin koneelle kirjoittelemaan:)

Pahus sentään,ei löydy virsikirjaa talosta enkä tuota numeroa nyt muista,mutta riittääkö vastaukseksi virren alkusanat:Jo joutui armas aika.....

Hyvää kesää sinulle:)t pörri

• Pa.pio

Raittiina alkaa kesä. Ajattelin ruveta suunnittelemaan lomamatkaa, kun tänään on sateinen päivä. Ihan vaan kotimaassa lomailua.

• kanssa nuorison kanssa tässä päivällä suunnittelimme,että jospa lähtisimme loppukesästä koko konkkaronkka jonnekin reissuun.Tarkoituksena olisi järjestää 3-6 vuotiaille sellanen mukava pikku elämys:)Saa nyt nähdä sitten mitä tehdään.

Kuulukos lomasuunnitelmiisi täällä "syrjäkylällä" käynti,vai muuallekko päin Suomea suunnistat?t pörri

• Pa.pio
        pörri.1 kirjoitti:

kanssa nuorison kanssa tässä päivällä suunnittelimme,että jospa lähtisimme loppukesästä koko konkkaronkka jonnekin reissuun.Tarkoituksena olisi järjestää 3-6 vuotiaille sellanen mukava pikku elämys:)Saa nyt nähdä sitten mitä tehdään.

Kuulukos lomasuunnitelmiisi täällä "syrjäkylällä" käynti,vai muuallekko päin Suomea suunnistat?t pörri

Mikäli Helsinkiä tarkoitat, niin on vähän siellä mutkan takana Idässä se kylä nykymaailman kartalla. Toukokuussa olisi ollut häät siellä päin, mutta jäi väliin ne. Turussa haluaisin pitkästä aikaa piipahtaa, mutta sinne kyllä ehtii syksylläkin. Miksei Kainuu - tai loppukesästä jopa tuo vielä pohjoisempi Suomi, jossa Lapin Tango soi. Luvattoman ylihintaista tämä kotimaassa yöpyminen; etenkin sinkun ;)

• Hyvä päivä olla raittiina.

• Mä vaan kokeilin mun uutta näppistä,et toimiiko tää.
        hyvin näyttää toimivan,ei tartte enempää enää kokeilla.
        Raittiina alko kesäkuu ja saa jatkua samanlaisena etiäpäinkin.

Hyvää alkanutta kesäkuuta sheriffille:)t pörri

• eeva-Leena

Kyllä passaa uusilla kesähousuilla ja kesäkengillä tallustaa kun ei oo krapulaakaan, eikä tuu...

• sellasta kevyttä hypähtelyä ja siihen sit lisäks parit pyörähdykset ja katsot kanssa kulkijoiden ilmeitä. Ei iloitseminen ole kielletty meiltä raittina oleviltakaan:)
        Mä monasti laulelen kadulla kävellessänikin(en nyt ihan kurkku suorana huuda kuitenkaan:)

Hauskaa kesää sinulle!t pörri

• pörri.1 kirjoitti:

sellasta kevyttä hypähtelyä ja siihen sit lisäks parit pyörähdykset ja katsot kanssa kulkijoiden ilmeitä. Ei iloitseminen ole kielletty meiltä raittina oleviltakaan:)
        Mä monasti laulelen kadulla kävellessänikin(en nyt ihan kurkku suorana huuda kuitenkaan:)

Hauskaa kesää sinulle!t pörri

Raittiina!

• tuli aamulla kaikille huuhuiltua herätyksiä niin toivotanpa nyt sitten Hyvää Yötä ja rauhallisia unia kaikille.t pörri

ps.kiitokset ketjuun osallistuneille!!

• Pa.pio

Pianhan tuo on aamu, jotta tota huomenta vaan:) Ihan miten haluatte.

Ei kait tässä kesäyönä jouda citysinkku nukkumaan mennä. Sama keitellä pian aamukahavet ;) Torikin jo pian avataan.

• Pa.pio kirjoitti:

Pianhan tuo on aamu, jotta tota huomenta vaan:) Ihan miten haluatte.

Ei kait tässä kesäyönä jouda citysinkku nukkumaan mennä. Sama keitellä pian aamukahavet ;) Torikin jo pian avataan.

jestas sentään,en malta olla vastaamatta sulle:)Mitä sä hupajat,että huomenia jo toivottelet.

Mulla heräs epäily,että siellä taitaa olla torikahvilassa joku söpöliini töissä,kun niin innoissasi aamua odotat,ettet nukkumaan malta mennä:)Mikäs siinä sehän olis vallan hauskaa:)t pörri

• Pa.pio
        pörri.1 kirjoitti:

jestas sentään,en malta olla vastaamatta sulle:)Mitä sä hupajat,että huomenia jo toivottelet.

Mulla heräs epäily,että siellä taitaa olla torikahvilassa joku söpöliini töissä,kun niin innoissasi aamua odotat,ettet nukkumaan malta mennä:)Mikäs siinä sehän olis vallan hauskaa:)t pörri

Äh, siellä torilla ketään ole. Maanantaina sataa aina. Tuosta näkymää torikahvilaan:
        http://www.ouka.fi/index_kamera.asp

• Pa.pio kirjoitti:

Äh, siellä torilla ketään ole. Maanantaina sataa aina. Tuosta näkymää torikahvilaan:
        http://www.ouka.fi/index_kamera.asp

näkevinäni sinut siellä torilla äsken pyörällä ajamassa:)Ei siellä kyllä mitään tungosta näytä olevan.Hmm,hmm kyllä parempi seuranhakupaikka sun täytyy löytää, jos nyt "seuraa"satut kaipaaman.

Mulla on kivasti päivä mennyt ihan vaan lököilessä.Kiva kun saa tai pitää kerrankin oikein lääkärinmääräyksestä laiskotella ja mielummin ihan loivassa vaakatasossa.Kävellä ei tarvitse kun jääkaapille:)

Samalla tähän(vaikka nyt onkin eilinen ketju)voinen ilmoittaa että ihan selvinpäin tää löhöily hyvin sujuu Ranskan avoimia töllöttäessä.Tosin sielläkin alkoi satamaan,jotain nauhotuksia näyttävät.
        Ei muuta kun raittiina jatketaan:)t pörri

• Pa.pio
        pörri.1 kirjoitti:

näkevinäni sinut siellä torilla äsken pyörällä ajamassa:)Ei siellä kyllä mitään tungosta näytä olevan.Hmm,hmm kyllä parempi seuranhakupaikka sun täytyy löytää, jos nyt "seuraa"satut kaipaaman.

Mulla on kivasti päivä mennyt ihan vaan lököilessä.Kiva kun saa tai pitää kerrankin oikein lääkärinmääräyksestä laiskotella ja mielummin ihan loivassa vaakatasossa.Kävellä ei tarvitse kun jääkaapille:)

Samalla tähän(vaikka nyt onkin eilinen ketju)voinen ilmoittaa että ihan selvinpäin tää löhöily hyvin sujuu Ranskan avoimia töllöttäessä.Tosin sielläkin alkoi satamaan,jotain nauhotuksia näyttävät.
        Ei muuta kun raittiina jatketaan:)t pörri

Soitin Kainuuseen leirintäalueelle ja kysyin: Mitä maksaa citysinkun yö siellä yhden hengen mökissä? Sanoi: 15 euroa yö. Vakavasti meni harkintaan se ilmansuunta nyt.

• Pa.pio kirjoitti:

Soitin Kainuuseen leirintäalueelle ja kysyin: Mitä maksaa citysinkun yö siellä yhden hengen mökissä? Sanoi: 15 euroa yö. Vakavasti meni harkintaan se ilmansuunta nyt.

oo paha hinta.Ja mitä sillä mökim koolla on väliä,tuskinpa sulla tarkotus on siellä mökissä koko aikaa istua.Leirintä aluella ei ainakaan iltaisinkaan yksin tartte makkaraa grillailla.

Tässä kun nyt matkailusta puhuttiin,niin mulla välähti mieleeni,että mikäs pakko minunkaan on monta viikkoa tässä kotona omalla terasilla istua.Voinhan hypätä vaikka Rovaniemelle menevään junaan ja käydä Asema-kahvilassa kahvilla ja tulla takaisin.Jos vaikka tulis pohjanmaan kautta takaisin:)
        Vähänhän se hölmöltä rahan tuhlaukselta tuntuu,mutta turhempaan se raha menisi jos sen viinaan ja tupakkaan käyttäisin:)Täytyypä käydä tutkimaan reittejä:))t pörri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94