Lipputanko

nurin

Eli maalata pitäisi. Ja se pitää kaataa. Miten mahtaa äijän käydä. Yksin ei vissiin kannata kaataa, mutta onnistuuko kaksin? Painaako paljon? Miten sitä kannattaa jarruttaa kaadettaessa? Kokemuksia kellään? Siis oikeita kokemuksia. En halua kuulla et "kyl minä luulisin et se onnistuu ihan vaan kun.." Ne kuuluisat viimeiset sanat jne.

Se on terästä ja pituus oliskohan seitsemisen metriä.

4

5741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo kyllä tuon tangon kaataminen ja takaisin ylös nosto pitäisi onnistua yksin jos on 7m. ja terästä eli ei hirveän painava kuitenkaan, meillä kaadettu jo kaksi kertaa viiden vuoden aikana 12m terästanko, narunvaihto ja maalaus oli viime syksynä. Onnistui kahden miehen voimin hyvin nosto. Luulisin että sulla myös metallijalusta jossa kaksi pulttia, toinen irti toista löysälle, meilä ylin pultti koska se ns. jarrupalanen on hitsattu alas joka estää tangon kaatumisen toiseen suuntaan kaadettaessa. Eikun vaan varovasti laskemaan.

• Joo anteeksi tarkoitin että se jarrupalanen on yläpuolelle jalustaa hitsattu, eli sen puoleinen pultti pois jossa jarrupalanen on, en tiedä millä nimellä sitä oikeesti kutsutaan, mutta se kuitenkin.

• Nurin
        samu1 kirjoitti:

Joo anteeksi tarkoitin että se jarrupalanen on yläpuolelle jalustaa hitsattu, eli sen puoleinen pultti pois jossa jarrupalanen on, en tiedä millä nimellä sitä oikeesti kutsutaan, mutta se kuitenkin.

Ei tuossa ole mitään jarrupalaa, eli se kaatuu kumpaan suuntaan vaan.

Jalusta on sellainen kuin kuvailit. Eli alapultti pois ja nurin.

Kiitos uskonvahvistuksesta. Kyl se siitä.

• Tuore Talkkari
        Nurin kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään jarrupalaa, eli se kaatuu kumpaan suuntaan vaan.

Jalusta on sellainen kuin kuvailit. Eli alapultti pois ja nurin.

Kiitos uskonvahvistuksesta. Kyl se siitä.

Oli tosi vaikeaa löytää tietoa lipputangonhuollosta! Viiri tuli alas viime yönä, kun solmu oli auennut. Huomenna sitten yritämme näillä ohjeilla selvitä kahdestaan. Saas nähdä kuinka käy! Siis ei muuta kuin hanskat käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe