Jumala
sinulla täytyy olla
kumman kuulemattomat korvat.
Olisitko ystävällinen
ja ottaisit tulpat pois.
Sinä varmaan ymmärrät huumoriani
ilman anteeksipyyntöäkin.
Olen surullinen ja sappeni alkaa kiehumaan!
Onko liikaa pyytää sinulta
yhtä ystävää ja työtoveria.
Ihmistä jolla olisi sama unelma kuin minulla, tai edes samansuuntainen.
Nauratko sinä pyynnölleni?
Onko se tarpeeton, turha ja olematon?
Maailma on täysi ihmisistä,
eikö siellä nyt todellakaan ole ketään joka jakaisi minun unelmani?
Älä huijaa!
En usko!
Eikö kukaan jaksa kanssani?
Sitäkö sinä koitat selittää?
Etkai sinä nyt minua kiusaa?
Jumala?
Sinä tunnet minun malttamattoman luonteeni.
Eikö tässä nyt ole kypsytty ja kasvettu, sen
minkä sisätiloissa pystyy.
Haluan ulos aurinkoon ja kasvamaan työtä tehden.
Ei minusta koskaan tämän valmiimpaa tule, tiedät sen kyllä. Aina yhtä keskenkasvuinen, omapäinen, umpiluupää. Eikö sinun "tarhassasi" ole käyttöä tällaiselle. Olenko ymmärtänyt jotain väärin.
Sekin vielä! Älykkyysosamäärä liian pieni näihin hommiin.
Vakavasti puhuen, Isä sinä tiedät mitä minä tarvitsen. Tapahtukoon sinun tahtosi, sitä opettelen. Voisit silti vastata kysymykseeni, kumpi minä olen, olenko perhonen joka lentää rajojen yli ja tuottaa iloa ihmisille. Vai olenko kastemato joka ryömii mullassa aina ja ikuisesti maata möyhentämässä.
Ystävälliset vastaukset:
Sydämeni vasen kammio, taivaalliset postit.
P.s Ethän unohda sitä ystävää ja työtoveria,
en minä tässä turhaan valita. Tarvitsisin tukea, ihmisen malliseen pakettiin muokattuna.
Vai oletko eri mieltä?
Korvatulpat
5
345
Vastaukset
- ¤Anneli¤
Rakas Anneli!
Sinä olet liikuttavan tyhmä.
En oikein tiedä mitä minä sinun kanssasi tekisin.
Olet todella lapsellinen, kehittymätön ja kuten itsekin toteat älykkyysosamäärässäsi olisi hieman toivomisen varaa.
Ei millään pahalla, mutta mitä sinä oikein kuvittelet.
Sinä olet ihan täysi nolla ja tiedät sen varsin hyvin itsekin.
Kuvitteletko sinä ihan tosissasi, että sinulla voisi olla jotakin annettavaa myös muille.
Ethän sinä reppana pysty edes itsestäsi huolehtimaan. Kerrottakoon nyt kaikille muillekin, että onnistuit tämänkin päivän kuluttamaan täysin olemattomaan. Ainoa mitä sait aikaiseksi, oli se että keitit itsellesi kattilallisen ruotsalaista pottua, ja sekin vasta seitsemän aikaan illalla. Oli se tietysti hyvä työ sinua itseäsi kohtaan. Siinäkö päivän saldo? Luit dekkaria, etkä raamattua. Hmmm? Sinä se kuvittelit lähteväsi maailmaa valloittamaan. Herää jo, onneton houkka! Kasva!
Mitä tulee tuohon luonto kysymykseesi, sanoisin että olet raatokärpänen. Pörräät ja pöriset mutta siinä kaikki! Koita nyt reppana herätä tähän päivää. Kyllä sinulla on kestämistä itsesi kanssa. Lakkaa unelmoimasta!
Näin tervehtii sinua se sinun toinen puolesi, sieltä oikean otsalohkon takaa. katsoisit joskus peiliin ja kuuntelist viisaiden puheita. Sinä se olet pikkuisen naurettava! Heips taas, ensikertaan!tässä meillä on taas esimerkki siitä että jollain on ongelmia, ja pahasti. Enkä tarkoita nyt sinua "alkuperäinen" anneli. Muut voi miettiä sit että ketä tarkoitan.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
- (ja kiitän)
!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
!!!!!!!!!!!!!!!
Sait siis vastauksen ja yltäkylläisen, paremman kuin olisit uskaltanut toivoakaan.
- Anna Hänen määrätä
Herralla on varattuna sinulle tehtävä, jossa ei tarvita työtoveria tai ymmärrän aviopuolisoa. Miksi et rukoile "tapahtkoon sinun tahtosi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154