tahtoo toisen

sormuksen

oon kihloissa aivan ihanan miehen kanssa ja kihlasormus on tavallinen ja "pliisu"(sileä, kultainen rengas).
Onko sopivaa jos näin 2vuotta kihlauksen jälkeen hankkisimme hieman tyyriimmät, kauniimmat sormukset vai onko se vain oltava tämä sormus jonka silloin aikanaan hankimme.
Ois kiva tietää mitä ihmiset on asiasta mieltä...?

5

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjsdhksf

mitäpä jos menisitte nyt sitten naimisiin niinkuin olette toisillenne luvanneet niin voitte ostaa "hienommat" sormukset vihkisormuksiksi? kihla-aika on kuitenkin ohimenevä!

• Kommenttia.....

tämän kirjoittajan kanssa. Kihlaus kuitenkin vie avioliittoon, jota sitten kannattaakin juhlistaa kauniilla sormuksella. Kihlausajan pituus ei itsessään mielestäni ole mikään juhlimisen aihe. Odotahan rauhassa niitä varsinaisia juhlia eli häitä.

• pidä se

En kyllä menisi vaihtamaan, sinut on kihlattu tuolla sormuksella. Jos sormuksia alkaa vaihtelemaan, niin kyllä se vihkisormuskin saattaa jossain vaiheessa alkaa tuntumaan vanhanaikaiselta tai oma maku on muuttunut, mutta minusta pitäisi kunnioittaa sen hetkistä valintaa. Se kertoo siitä minkälainen sinä olet ollut sinä hetkenä ja minkälainen maku sinulla on ollut.

Minullakin on sileä kihlasormus jota välillä käytän, välillä en. Usein pidän pelkkää timanttista vihkisormustani:)

• olla vaan kihloissa!

Tuossa kyllä on kilaus jo latistunut, eikä aihetta sormukseen enää ole.

Pari, joka on menossa naimisiin, on kihloissa, Te ette ole menossa minnekkään, joten en katso teidän olevan edes kihloissa.

Kahdessa vuodessa olis kyllä jo kerennyt avioon montakin kertaa.

• vihkisormus?

Tietysti saatte tehdä miten haluatte. Ei sitä ole missään säädetty, että näin on oltava ja piste. Mutta itse en vaihtaisi. Kyllä se olisi tärkeää olla juuri se sormus sormessa mikä on kihlauksen merkiksi alunperin ostettu. Ja usein kihlasormus on yksinkertainen ja sileä. Itse sijoittaisin sitten niihin vihkisormuksiin enemmän. Meillä ei edes ollut lainkaan kihlasormuksia, vihkisormukset riitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43