Tehkää jo keväällä parannus,kokeilkaa miltä tuntuu palata kotiin ilman krapulaa!
Kesän rallit
5
349
Vastaukset
Kaiken näköisiä huuhaapellejä sitä maa päällään kantaakin.
- Juoppous!
Yleensä ralleihin ei osallistu sosiaalisesti epäluuloiset,kuivilla olevat alkoholistit ja epävarmat yksilöt joilla on kaunis morsian.
Rallitilaisuuksista tulee joskus elävästi mieleen sotaleiri,joka juhlii taistelun voittoa rankalla tavalla.
Sivullinen voi tehdä johtopäätöksen,että motoristit ovat kaikki alkoholisteja. Toki motoristeissa on yhtäpaljon alkoholisteja kuin väestössä yleensä. - Chopper John
Itse en ole paljon viipynyt viikonloppuralleissa.
Ei sen vuoksi, että niissä käytetään alkoholia, kuten yleensäkin juhlissa ja hauskanpidossa, vaan sen vuoksi, että ajamisen hinku chopperilla on niin kova, ettei malta olla viikonloppuvapaita paikallaan ralleissa, vaan tekeepi enemmän mieli ajella ympäriinsä. Muuten kyllä voi todeta, että rallithan ovat sopiva paikka alkoholinkin käytölle, silloinhan sitä pitää ottaa kun on muutenkin iloinen mieli ja tunnelma, hyviä ystäviä ja muuta hyvää seuraa läsnä.
Niille, jotka eivät tykkää olla viikonloppuja paikallaan, on toki tarjolla erilaisia näyttely ym. päivätapahtumia ja ralleja, itse kiertelen juuri niissä sen minkä jossain käyn.- raskasta joskus.
Jos on tullut pitemmältä ja takaisinkin pitää ajaa. silloin mielellään "Räyhää" yhden illan tai kaksi.Onhan se mukavaa istuskella pikkupöhnässä pyöräänsä katsellen.
- Chopper John
raskasta joskus. kirjoitti:
Jos on tullut pitemmältä ja takaisinkin pitää ajaa. silloin mielellään "Räyhää" yhden illan tai kaksi.Onhan se mukavaa istuskella pikkupöhnässä pyöräänsä katsellen.
Yksilöllisiähän nää jutut on.
Itse en meinaa väsyä ajamiseen millään, vaikka kroppa jo väsyy, perse puutuu ja lihakset kapinoi hiukan, niin mieli vaan vie eteenpäin riemuissaan. Voihan vähän rasittavakin asia olla hauskaa ja löhöäminen taas tylsää.. sitten, kun tunnin huilaa jossain huoltiksella tai muutaman tunnin/puoli päivää jossain näyttelyssä tai päivätapahtumassa, niin mieli jo vetää tielle takaisin. Toki sitä välillä jää mielellään yöksi johonkin kokoontumiseenkin, täytyyhän sitä nukkua ja seurustellakin :) Ja kuten sanoit, katsella pikkupöhnässä omaa ja muiden pyöriä!
Käyn itekin joskus viikonloppumeetingissä, silloin yleensä tulee kerättyä porukkaa vaikka lauantaina messiin ja käytyä ajelemassa lähiseudulla, kun ei jaksa innostua päivällä vetelehtimisestä tai seurapeleistä....mitenkään niitä halveksimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144