Moi!
Onko kellään kokemuksia Sprachcaffe-kielikoulusta? Missä olit ja millaista opetus oli? Toimiko kaikki niin kuin oli luvattu?
Itse olen menossa Nizzaan elokuussa, majoitus isäntäperheessä.
Sprachcaffe-kielikoulu
4
656
Vastaukset
- Aikuisopiskelija
Itse olen menossa myös Sprachcafen kielikurssille tänä kesänä, suuntana Saksa. Vielä ei ole tullut "matskua" kotiin, ja jo vähän jännittää, onko koko kielikoulua olemassakaan. Noh, kai sentään. Onhan tässä vielä aikaa lähtöön.
Asustelen omatoimisesti hotellissa, kun en ole enää 20-kymppinen, joten oma rauha ja oma aikataulu on tärkeintä. Netin kautta hotellin löysin ihan hyvältä paikalta, ja koko viikon hinnaksi kursseineen ja asumisineen tuli halvemmaksi, kuin jos olisin ottanut ns. valmiin paketin. Intensiivikurssi pitäisi olla. Kiva päästä haasteellisen kielen pariin! - bedda
Onko kellään kokemuksia Sprachcaffen kielikursseista?? Oliko reissussa enempi nuoria 20-30v vai aikuisempaa porukkaa? Itse haaveilen Calabriasta ja italian kielestä!
- kielleeet
Joo minuakin kiinnostaisi kuulla ihmisten kokemuksia Sprachcaffesta.
- te quiero<3
mua myös! ::D itse olen lähdössä kesällä 2013 barcelonaan pariks viikoks :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226